Vauvan flunssa

Pitäisköhän meidänkin hakea varmuuden vuoksi tuo Frida. Jos sillä pikkuniistäjällä ei tee mitään. Toistaiseksi ei ole muuta tullut nenästä kun kuivia kökköjä.
 
On se frida vauvallekin mukavampi ku nenään ei työnnetä mitään, mut räkä lähtee. :)
 
Ei kyl meikäläisen entiset tervankyllästämät keuhkot riitä imasemaa vauvan rööriä tyhjäks,silmät vaa saa iteltää kieroo:confused2
 
sama täällä, meinaa lähtee taju ku imee friidalla. sama juttu ollu aina ilmapallojen puhaltamksenkin kanssa, ja tääkin liittyi oleellisesti asiaan :smiley-bounce012
 
Kyllä sitä jaksaa tovin imee, mut kyl sit alkaa nupissa heittään... siinä vaiheessa mä rytmitän sen imun hyvin lyhyiksi imaisuiksi.. niinku imaisis sikariin tulta.. ööööh.. no mut suunnilleen kai silleen. (joo poltin joskus villissä nuoruudessa ja vaniljasigget oli namia.. hyh kaikkee sitä... ja taas täti harhautuu asiasta...) Silleen mä sit jaksan kiskoa sitä sitkeempää silliä ainakin siihen näkyville, et saa sit pyyhkästyä sen kyytiin.. oon minä kyl käsinkin kalastanu niitä sillejä välillä, jos näyttää olevan karkailevaa sorttia se silli eikä ehi pyyhkeellä napata.. samakai tuo, kuhan saalista tulee.
 
Mä kans ihan röyhkeesti tartun tyttöö kärsästä ja kahmasen sen jojon jos se sattuu olee yhtää siinä hollilla:laughing002
 
mä ne kuivat kököt otan sillä pikkuniistäjällä,sillä friidalla ku imasee ni tytöllä kuivuu koko nielu/kurkku.
 
Ei hitsi mä en sillä niistäjällä saa mitään ulos, mutta Frida -aivan loistava. Miten sä IceCream saat sen niistäjän toimimaan.
 
Hitaasti päästän irti siitä niistäjän pumpusta ni se imasee ne vähän hitaammin ni kerkee se nööli tarttua siihen imuu.mies ku yrittää sillä niistäjällä ottaa ni se vaa nopeesti irrottaa sen otteen ni eihän siihen mitää tartu,siispä mulle jäi noikii räkähommat.
 
Takaisin
Top