Vauvamasu kuvat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kizu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mieki sain jopa lisättyy ommaa masua. :)

Liitteet

• IMG_20140319_081046.jpg
    IMG_20140319_081046.jpg
    959 KB · Katsottu: 126
Tällänen pallero täällä rv. 28.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1395402668.906592.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1395402668.906592.jpg
    116.5 KB · Katsottu: 138
Mulla on kans ihan tuskainen olo vaikkei nyt mikään megamaha ole. Varmaan pitäisi kans eka mahakuva ottaa tästäkin tyypistä =)

Laitoin tän tuonne ryhmäänkin tänään. Isosisko syöttää vauvaa :D viikkoja 25+5 vissiinkin tänään
10151795_10152254535331893_1298980738_n.jpg

28+3 Pientä turvotusta havaittavissa ;) vielä ei onneksi niitä arpia näy..

Liitteet

• IMG_1570.JPG
    IMG_1570.JPG
    295 KB · Katsottu: 131
Jospa taas vähän päivittäisi tilannetta. Nyt alkaa maha kasvaa ihan silmissä ja muutakin massaa tarttua, kröhöm... Olisikohan paino noussut raskauden alusta nyt semmoisen 8 kg, vauhti on viime viikkoina kiihtynyt melkoisesti. Ehkä vois vihdoin alkaa vähän katsoa niitä syömisiä.:oops:

Kuvat parin päivän takaa rv 26+5.

WP_001474.jpg WP_001482.jpg

Tuossa suunnilleen rv 18-23 kärsin aikamoisista issiaskivuista ja pelkäsin rampautuvani loppuajaksi. Mitkään arkiaskareet ei sujuneet ilman kipua ja liikuntakin oli aika perseestä. Heti kuitenkin rv 24 paikkeilla, kun maha otti kokoa lisää, vaivat alkoivat kadota. Nyt olo on taas autuas ja kävely sujuu normaalisti, pieniä liitoskipuja häpyluun seudulla lukuunottamatta. Jee! :) Kyllä sitä osaakin arvostaa kivutonta kroppaa tuon jälkeen. Kun vain ei uusiutuisi tuo vaiva.

Mulla ei ole vielä yhtään kuvaa, mutta huomasin kans saman, että nyt on vähemmän raihnainen olo. Siis jos vertaa muutaman viikon takaiseen. Just joskus 22-26 olin ihan taapertaja mut nyt taas kulkee askel

Musta tuntuu että mahan kasvu on käynnistynyt nyt oikein kunnolla. Ihan silmissä paisuu, ei meinaa pää pysyä mukana muutoksessa. :eek:

samaa tunnelmaa pihla- eikä jää enää keneltäkään huomaamatta, edes ulkotamineissa. onhan se kiva ettei kenenkään tarvi enää vilkuilla salaa ja vaivaantuneena, kysyäkö vai ei.. ihan puolitutututkin uskaltaa kaupassa kysymään:)

Mulla taas on tullut semmonen olo, että maha on pikemminkin alkanut kutistumaan. Viime viikolla ultrassa käydessä ja täti kauniisti kertoikin, että ihan iso poika on tulossa, (kokoarvio oli silloin rv 30+5 1900g) mutta mulla on niin leveä lantio, että se hukkuu sinne :D Ei sitten vissiin lantio kerennyt tällä kertaa palutua synnytkyksestä. Ennen se on ollut ihan normaali lantio :D

Tää tuntuu menevän vähän sykleissä, välillä mahaa ahdistaa niin hemmetisti ja se tuntuu kauhean isolta, sit siihen taas tottuu ja voi todeta, että ihan normaali toi on. Mutta eipä jää kyllä ulkopuolisille enää epäselväksi, että mitä tuolla vatsanseudulla oikein tapahtuu. :) Mutta tällä hetkellä kyllä hirvittää ajatus, että minkä kokoinen toi oikein on 2-2,5 kk päästä, jos se tätä tahtia kasvaa. Se on nyt jo ihan tarpeeks tiellä joka paikassa. :grin

Takaisin