Vauvamassu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja August14
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

August14

Sanavalmis juttuseppä
Elokuunmammat 2014
Elomammat 2017
Huhtikuiset 2021
Tänne vaan kaikki rohkeat laittamaan kuvaa omasta vauvamassusta!

Itse laitan tänään kuvaa kunhan saan kameran käteen! :p

Tässäpä minun pikku kumpuni nyt on.. :grin Todella surkea kuva, mutta parempaan en nyt pystynyt! Ehkä sitten, kun oma koti on valmis niin on kuvaaminenkin helpompaa, eikä tarttee pienen peilin kautta yrittää tihrustaa ja vielä huoneessa johon ei saa kunnon valoja!! Ja vaatevalintakin sattui +10 :cool:
Pieni kumpu se on vielä, kun esikoistamme odotamma..
Kuva siis rv 12+4 :)

Liitteet

• IMG_0766.JPG
    IMG_0766.JPG
    738.8 KB · Katsottu: 181
Muokattu viimeksi:
Ihana masu jo, hassua kun on niin yksilöllistä! Mulla nimittäin kans juuri tänään 14+3 eikä oo ollenkaan vielä noin selkeetä. Oon sellanen epämääräisen turvonnut ja näytän vaan siltä kuin ois pari kiloa tullut lisää :)

Ihanaa, kun jollain muullakin on jo kunnon massu näkyvissä. Mulla nimittäin jo ihan selvästi näkee raskauden, vaikka olenkin ollut ruoka-aikaan riittävästi kotona eli bmi ennen raskautta 30 hujakoilla :)

Ihanasti masua näkyy jo :)Muistatteko onko teillä missä kohtu? Mulla on tosi takana, selässä päin, mutta silti tuntuu että masu näkyis jo.. Mitä lie sit onkaan, kun eihän se näillä viikoilla varmaan pitäs kummemmin näkyä, kun viikkoja 13+5 ja kun kohtu takana :D

Näkisittepä tän mun möhiksen! Mulla ei ollut esikoisen aikana edes puolivälissä näin isoa mahaa, mitä nyt. Koitan saada kuvattua joku päivä...

Epäreilua ku te ootte noin hoikkia :D minä oon jo valmiiksi tällanen merinorsu jolla massu näkyy makkaroiden alta ehkä sitte rakenneultran aikoihin korkeintaan :( noeikä, on mulla jo pienesti massua olemassa ^_^ mutta en kyllä kehtaa sitä esitellä.

Oivoivoivoi <3 vaikka tässä nyt kammottava merinorsu olenkin niin se masu on alkanu jo näkymään! Ihanaa! Siis kyllä se tuolla makkaroiden alla sittenkin on. BMI on ollu alusta asti sama, 32, eli siis painokin. Ehkä minäki pääsen lisäämään masu kuvan jossain vaiheessa

Viimekertaiseen on tullut huimasti muutosta (ja nyt osaakin jo kuvatakkin paremmin). Kohtu on nyt viimeisen viikon aikana kasvanut ylöspäin (yövessakäynnit on loppu ja onkin ollut kasvukipuja)..
Tässäpä kuvaa rv 13+2
(tumma kuva sen takia, kun olin valkoisten kissankarvojen peitossa, ei kaunis näky mustilla vaatteilla)

IMG_0783.JPG

Minä voin myös samaistua merinorsuun :D Raskausmaha näkyy ehkä aavistuksen, muuten olen ihan vain tosi paljon lihoneen näköinen. Toivottavasti masun muoto muuttuu...

Itse en ole saanut kyselyitä, kun tuota massua tulee vielä vähän peiteltyä löysien vaatteiden alle :grin (Ja onhan tuo vielä niiiin pieni)

Takaisin