Vauvalle vakuutus

Tänään selailin ja vertailin eri vakuutuksia ja alkoi vaan ahdistamaan koko homma :D If:llä on meillä kaikki muut vakuutukset, joten otetaan varmaan sieltä.
 
Joo mua alko kans ahistaan vaa entistä enemmän ku selaili eri firmoja :D sen takia päädytäänki vaan lähitapiolaan missä meillä on muutki vakuutukset.
 
Ite soitin OP:lle eilen ja siellä sanoi ettei ole mitään määräaikaa millon pitäis vakuutusta hakea. Rakenneultra pitää olla käytynä, mutta muuten ei rajoituksia. Meillä kaikki vakuutukset op: ssa siksi sieltä asiaa kyselin. Tänään pitäs tarjoukset sieltä tulla.
 
Ite soitin OP:lle eilen ja siellä sanoi ettei ole mitään määräaikaa millon pitäis vakuutusta hakea. Rakenneultra pitää olla käytynä, mutta muuten ei rajoituksia. Meillä kaikki vakuutukset op: ssa siksi sieltä asiaa kyselin. Tänään pitäs tarjoukset sieltä tulla.

Joo niin mäkin oon ymmärtänyt ettei OPllä ole mitään määräaikaa.
 
Hahah, hyvin rajautunut pois noita eri vakuutusyhtiöitä, kun olen jahkaillut. :D Nyt on enää OP jäljellä, heillä ei aikarajaa (esim. IF:n vakuutus otettava 2 kk ennen laskettua aikaa, Fennian 3 kk ennen laskettua aikaa.... OP:ssa ei rajoitusta.). On myös kohtuuhyvät tarjoukset, joskin mietityttää maininta vuosittaisista indeksikorotuksista, joita taas IF:llä ei ole (tässä pohdinnassa siis se, siirränkö kaikki mahdolliset OP:iin vai pelkästään edulliset vauva- ja autovakuutukset. Täytyy varmaan ihan mennä johonkin toimipaikaan asioimaan, en kestä niitä puhelinasiointeja enää yhtään. :P Mutta hei, homma edistyy, ei oo mennyt kuin muutama kuukausi tässä pohtiessa. :D :D

Onko jollain, jolla OP jo käytyössä, tiedossa, mitä nuo indeksikorotukset käytännössä ovat, paljonko vuosittain maksut ovat tupanneet nousta?
 
Meillä ei ole vauva/lapsivakuutusta mutta kaikelle muulle on OPssä vakuutukset. Oon sen verran huolimaton etten oo tajunnut korotuksia. Sen sijaan positiivista sanomista vaan toiminnasta ja helppoudesta, niiden puolesta voin OPtä suositella :grin
 
Meillä on Pohjolasta kaikki vakuutukset. En oo varma mitä indeksikorotus meinaa mutta joo esikoisen vauvavakuutus on ainakin noussut aika runsaasti vuosittain. Käsittääkseni sen pitäisi kuitenkin jossain vaiheessa lähteä laskemaan..
 
Noni. Päivitystä vakuutusasiaan. OP:n tarjous päivitettiin mulle tän kuun alussa. Tänään soitin et hyväksyn ja sanottiin ettei se 30%:n lapsivakuutuksen alennus ole enää voimassa. Mun tarjouksessa se kuitenkin vielä oli, joten sain sen. Katsoin kokonaisuutta ja vertasin sitä, minkä hintainen on sitten vuoden kuluttua alennusten loputtua. Oli silti varsin ok hinta ja sisältö. En sit tiiä, onko heillä tulossa joku uusi kampanja, mutta nyt ei kuulemma ole enää noita alennuksia. Jos teillä on tarjouksia, joihin ale on merkitty, niin kantsii nyt ajoissa hyväksyä.
 
Takaisin
Top