Vauvakuvia

mä aattelin kans et en laita,sit muistu mielee et senhän saa poistettua,no eipäs sitä sit enää saanukkaa...eli nyt se sit on netis.kiva kiva.o_O
 
Nääh, ei se niin vakavaa ole, kunhan kuvista ei näy suoraan, missä asut ja liikut. Tai jos omistaa jotain arvokkaita esineitä, niin niitä ei kannata kuviin tupata houkuttimiksi. Liikun lapseni kanssa ihmisten ilmoilla muutenkin, joten ei hänen pärstänsä mikään valtionsalaisuus ole :D.
 
Mirabella ihana poitsu, ja niin hauska ilme :p
 
Olen huomannut, että Kunusiini taitaa tykätä lahjojen tekemisen ja antamisen lisäksi valokuvauksesta ja rekvisiitan laitosta :D Taitaa teidän vauvalla olla parhaimmat asut ym. koulujen ja kerhojen kisoissa sitten isompana :)
 
Oiiii miten söpö pallero! Niinku kaikki muutkin vauvat. Ihunia! Mulla ei oo ku toi profiilikuva Nuutista tällä hetkellä. Ihania vauvoja tosiaan! :Heartred
 
Mirabella, niin tykkään :DD. Varsinkin kierrätyshenkinen askartelu on kivaa, kun ei tarvi ostaa mitään tiettyjä tarvikkeita. Mummini vanhat mustat nahkahousut on taipuneet rintaneulaksi, kravaatiksi ja nyt myös Batman-naamariksi. Vielä riittää vaikka kuinka :wink! Mulla on enemmän ku yks kaapillinen kaikkea roinaa odottamassa, että joku päivä iskee inspis. Ja vauvan kuvaaminen on ihanaa!!! Harmi, etten oo ehtiny opetella käyttämään kameraa tai muokkausohjelmia. Tulis kivempaa jälkeä ku tietäs mitä tekee.
 
mun oli ihan pakko käydä syntyneistä kattomassa millon sinbun poika on syntyny:) niin oli jotenkii ison ja rempseen olonen verrattuna tohon meijän nyrkinmussuttajaa:p
 
Mä en oo onnistunu saamaan vielä yhtäkää hymykuvaa Tyynestä :sad001 Muutenki tullu otettuu paljo vähemmän kuvii ku esikosta ja sekö vasta harmittaaki. Pitäs kai ottaa itteesä niskast kii tässäki asiassa...
 
Takaisin
Top