SuperTaateli
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Olin kyllä, sanoin joskus että ainakin yksi lapsi mun on elämässäni SAATAVA ja raskausaika oli niin hirveä (henkisesti) että vannoin sen jäävän viimeiseksi :D mutta eipä sitä osannut arvata kuinka jotain ihmistä voi rakastaa näin paljon, kuinka tuota pientä haluaa suojella ja kaitsia - pitää huolta että hän saa hyvän elämän.. Oh tsiisus menipä kliseiseksi, mutta niin suuret on tunteet lasta kohtaan miksi siis "rangaista" toista sillä että jää ainokaiseksi
Moni ainoa lapsi on sanonut että ei haittaa olla ainoa mutta vielä useampi on ollut sitä mieltä että sisarus olisi rikastuttanut elämää suuresti:angelic: ja siis, ei lasta sen takia että eka tarvii kaverin vaan sen takia että minulla on tarve saada lapsi. Tuntuu vajaalta jotenkin tämä perhe vaikka oikein hyvä on näinkin
Moni ainoa lapsi on sanonut että ei haittaa olla ainoa mutta vielä useampi on ollut sitä mieltä että sisarus olisi rikastuttanut elämää suuresti:angelic: ja siis, ei lasta sen takia että eka tarvii kaverin vaan sen takia että minulla on tarve saada lapsi. Tuntuu vajaalta jotenkin tämä perhe vaikka oikein hyvä on näinkin