Vauvakirja

No siis beige mis vaaleensinisii tähtii. Aika poikamainen. Kartongin vaihtomahdollisuuteen en tutustunut.

Jos se on vielä se sama kirja kuin ennenkin niin siellä kannen sisällä on kaksi kartonkia, v-sininen ja v-punainen. (Kurkkaa sieltä kannen ylälaidasta, se kansi on ontto ja sisälle saa vaihdettua sen taustavärin.) Voit ite päättää minkä värisiksi ne tähdet haluat. :) mä laitoin ihan erilaisen kuviollisen askartelupaperin sinne, tuli hieno!!

Ääh. MIe kämmäsin jotenkin aikanani tuon rekisteröitymisen varmaan kun edelleenkään ei oo mitään kirjoja postiluukusta tullut, mutta en myöskään löytänyt tuolta omista tiedoista mitään paikkaa mistä sen olisi voinut tarkistaa ja mahdollisesti tilata "uudelleen" taikka korjata. :sad001

Minäkin tätä vauvakirja-asiaa oikein urakalla pohtinut jo parisen viikkoa. En edes tiennyt, että on semmoisia, joissa on raskausajalle jo omat sivut. Itse olen täytellyt neuvolasta saamaani odotusinfokirjaa, jossa oli niitä tilauslomakkeitakin.. siinä vaan on niin vähän kirjoitustilaa. Kohta pitääkin jo alkaa shoppailemaan muutakin tavaraa, ehkä sit siinä samalla ostaa vauvakirjan.
Haluis vaan semmosen sukupuolineutraalin kirjan, kun en vielä tiedä kummansorttinen mukelo tuolla tekee tuloaan.

Aah, en oo tajunnutkaan kurkata et vois olla vaihto mahdollisuus. Kiitos, täytyy kurkata!

Mie suunittelen sitä kidmemo vai mikä olikaan. Katsoin et siitä saa puhelimeekin apsin nii se olis kiva mun mielestä ja kulkeutuis mukana kanssa :)

Heh, no olihan toss vau kirjassa vaihtokartio, en edes osannut etsiä moista. Kiitoksia Rosalinalle vinkistä!

Kävin taas kirjakaupassa hipelöimässä. Tällä vauhdilla kirja jää varmaan hommaamatta :D

Meille on vihdoin tulossa se vauvakirja :D tosin kaksin kappalein kun se Vaun tulee myös :D

Hei jos jollekin on tulossa se vaun kirja eikä tarvitse sitä niin tehtäiskö kaupat?:grin Mä en varmaan sitä enää saa kun oon kertaalleen saanu ja aattelin tuolle kakkosellekin vaihtaa sen. Kahelle kirjalle tulis hintaa 50€ jos ne tilais... hmmm..

Siis just se mistä mä oon täällä kyselly? Se tähtikuvioinen kannesta? Meillä varmaan jää ylimääräiseks, ei varmaan kahta viittii ottaa täytettäväksi :D

Mä kävin kans jo joskus marraskuussa katselemassa vauvakirjoja :p

Suosikit on tähän mennessä:
Kulta pieni - vauvan oma kirja http://kaitaliina.blogspot.fi/2012/02/kulta-pieni.html
ja
Poukaman puput, vauvakirja http://laumanjatko.blogspot.fi/2013/05/neuvolaa-ja-vauvakirja.html

Katselin myös noita netissä olevia kirjoja.

KidMemo oli soma, mutta hämäsi se, että sivuja on 40. Voisin kuvitella, että tässä voisi olla jotain joustoa, mutta siitä ei taidettu missään mainita - entä jos ei mahdu siihen määrään? Suuri syy siihen että haluaisin täyttää sen netissä, on juuri se, että kirja kasvaisi tarpeen mukaan.

Toinen jota ihailin oli BabyTale https://babytale.net/site/homepage.html
Joku epäilytys sen kanssakin tuli.

Yksi oli vielä tamperelaisen Intoloopin vauvakirja, mutta alkoi kuulostaa siltä, että sen ylläpito on lopetettu..

Muokattu viimeksi:
Toi Kulta pieni on mun(kin) suosikki! Tykkään erityisesti siit et se on semmonen kierrekirja :)

Pitäs kyllä itekin varmaan jotain kirjaa katsella. Vaikka oonkin ollu esikoisen kohalla tosi laiska kirjoittelemaan, mutta pitäähän nyt molemmilla sitten kuitenkin varmaan omat kirjat olla :) .

Takaisin