Vauvakirja

Heh, meidän esikoisella on se Muumi-kirja enkä mä oo vieläkään saanut täytettyä sitä raskausaukeamaa, koska esikoisen raskausaika oli vaan niin kamalaa aikaa. Enkä todellakaan halua, että hän joutuu lukemaan mitään äidin "yrjösin taas koko päivän" -avautumisia. Täytyy antaa ajan kullata muistoja ihan huolella ensin.
 
Mä sit taas haluaisin et olis enemmän sitä raskausaikaa :D vaikka aukeama per kolmannes :)

Toi kidmemo ei oo ehkä mun juttu. Vaikka monessa muussa on "nykyaikainen" niin tässä mä haluan olla perinteinen.
 
Kidmemo mullakin. Esikoisesta oli vau-kirjan vauvakirja...ja hups edelleen keskeneräinen...
 
Niin paljon mitä itsekin nettiä selailen niin kyllä mä silti tässä ihan perinteen kannalla olen ja mielummin täyttelen kirjaa.
 
Meillä on Koiramäen vauvakirjat molemmilla tytöillä. En nyt tiedä onko ne niin ihmeelliset, mutta aika hyvin ne olen jaksanut täytellä :) Kolmas tulee myös saamaan samanlaisen.

Lisäksi olen aika paljon kirjoitellut juttuja parista ekasta ikävuodesta kuukausittain ja valokuva albumeita täyttelen suht ahkerasti, tänään juuri meni uudet kuvat albumiin :wink

Myös joulukortit kehitin tyttösten valokuvista ja aika hienot tuli!
 
Mulla on esikoisella Mauri Kunnaksen vauvakirja. Ahkerasti oon täyttänyt. Siinä on täytettävää vielä pitkäksi aikaa, oli muistaakseni ihan eskari-ikään asti.
 
Mininen - selvennys vielä, en siis tykänny tosta sun pahoinvoinnista mut tiivistit ton asian aika hauskasti :) mulla ei viel yhdeksän vuottakaan oo kullannut muistoja siitä kamalasta pahoinvoinnista mihinkään, joten tollaset raskaus-ajan vauvakirjat jätän suosiolla pois tälläkin kertaa :D
 
Mä löysin eilen semmosen kierrekirjan. Nimi oli joku " kulta pieni - *ja jotain*".

Se on yks potentiaalinen minkä voisin haluta :)
 
Meillä on toi Vau:n vauvakirja ja sitä ollaan molemmat jo täytelty innokkaasti. Siinä on mun mielestä hyviä juttuja, mutta ei liikaakaan, että jäis täyttämättä. Kiva antaa lapselle sitten huolella, molempien vanhempien näkökulmista täytetty vauva-ajan kirja :) Muita en ole edes ehtinyt katsellakaan enkä mä ehkä toista kirjaa kuitenkaan hanki, vaikka kivoja takuulla olisi!
 
Onko se Vaun vauvakirja semmonen ku tuli postissa ? Siis ku neuvolasta saadun kirjan välissä oli tilauslomake?

Aattelin vaan ku pistin omani postiin noin 5 vkoa sitten ja ei o mitään tullu :sad001
 
Eiks siinä oo toinen lomake, pistä sekin postiin :) mä kuolaan sitä paksua vauvakirjaa jossa on paljon asiaa!! Josko pukki sen tosi, olisko se viime vuonna? Painettu??
 
Sen vau:n tervetulopaketin vauvakirjoineen voi saada täältä sivustoltakin, kun käy rekisteröitymässä. Ja jos ei halua kirjapaketteja myöhemmin, niin käy omilta sivuilta muuttamassa sen niin eivät lähettele sen jälkeen mitään. :)
 
Okei. Mä kokeilen vielä kun pääsen koneelle :) tai ainaki itse ajattelee et on kauan sitä odottanut :)
 
Me tilattiin Hannele Huovin ja Kristiina Louhin 'kun on oikein pieni' -vauvakirja.
Siinä ainakin sivuja jo odotusajalle ja paikat ultrakuville ym. Mukana tulee myös CD :)
 
Timantti, viereinen sivu oli joku anna ystävälle vastaava lomake tilattavaksi...
 
Mä oon täytellyt myös Kidmemoa esikoisesta. Ja meillä on kirjahyllyssä semmoinen kirja kuin Lapselliset, kirja vanhemmille ja vauvalle. Siihen tykästyttiin kun löydettiin kirjakaupasta esikoista odottaessa.
 
Mä päädyin kans tohon vaukirjan kirjaan. Kävin kirjakaupassa selailemassa muitakin ja se toinen kierrekantinen oli myös kiva, sellaseen on mukava kirjoittaa ja siinä oli taskuja mihin voi laittaa kaikkea.
 
Mä hankin ton vau kirjan ja vähän oon jo raskauden ajasta kirjoitellut. Vähän olis kyllä saanut olla neutraalimpi. Onneks vaaleansininen eikä pinkki.
 
Eiks vau-kirja nimenomaan ole neutraali? Kannetkin keltaiset ja taustakartonki myös vaihdettavissa sukupuolen mukaan. :) vai onks se muuttunut jotenkin?
 
Takaisin
Top