Vauvahassutteluja

Piilottaako muiden vauvat päätä, ihan niinku pupu tökkäis pään puskaan :D? Jos meistä jompikumpi kurnittaa (silleen nenällä tiiättekö) ni tytön kädet lentää ilmaan ja pää ihan suoriltaan mitä vaan vasten, mikä edessä on. Olkapää, kainalo, patja, tyyny... Se on ihan hillitöntä :'D usein iltasin ku yritetään nukuttaa eikä meinaa onnistua ni isi alkaa kurnuttaa, johan lentää pää ja naama patjaa vasten :'DD
 
Toissa iltana puuropöydässä venytin itseäni työntämällä käsiä piiitkälle ylös. Tytön mielestä se oli aivan älyttömän hauskaa. :-D Nyt on sitten tullut venytettyä vähän useammin. :-)
 
Äiti leikki vähän kampaajaa ku oli rasvat päässä (karstan irrotusta) :p

Edit. Siirsin kuvan salaiselle puolelle, tuli vahingossa tänne yleiselle puolelle :)
 
Tyhmää kun sinne salaiselle puolelle ei enää pääse :sad001 mutta ehdinpäs näkemään teidän ihanan pikku punkkarin :wink :Heartred
 
Pääseehän sinne ku vaan pyytää? Miusta heinäkuisten lista oli ainut mihi ei enää pääse.. Paa viestii ReginaVeritakselle tai Miramarialle
 
Jos vaan on mukana tuossa listassa niin pääsee myöhemminkin salaiselle puolelle. Mutta joo, jos ei listalla oo ni sit ei taida päästä.. (?)
 
Tuolla säännöissä lukee että on täytynyt olla jollain listalla jo raskausaikana. Kun en mä vielä silloin täällä kirjoitellut. Vasta nyt kun vauva tuli maailmaan, niin löysin tämän foorumin. Heinäkuun lopussa taisi sulkeutua se lista ja sinne ei enää jälkikäteen pääse.

Onneksi kuitenkin täällä "julkisella" puolellakin on elämää. Mutta varmaan parhaat jutut siellä salaisessa ryhmässä :)
 
No juu, sitten ei pääse, harmi. Mutta on meillä täällä yleiselläkin puolella onneksi elämää, toisin kuin joissain muissa ryhmissä
 
Tuolla säännöissä lukee että on täytynyt olla jollain listalla jo raskausaikana. Kun en mä vielä silloin täällä kirjoitellut. Vasta nyt kun vauva tuli maailmaan, niin löysin tämän foorumin. Heinäkuun lopussa taisi sulkeutua se lista ja sinne ei enää jälkikäteen pääse.

Onneksi kuitenkin täällä "julkisella" puolellakin on elämää. Mutta varmaan parhaat jutut siellä salaisessa ryhmässä :)
Mie viel kattelin et säännöissä ei ole tummennettuna se listalle kuuluminen että se ei ehkä ole niin oleellinen asia.. Mie kyl kysyisin kumminki Miramarialta ja ei varmaa kellään ole sitä vastaan että täällä jo kuukausia aktiivisena olleet pääsis sinne ku selkeesti on tähän porukkaan kuuluva..? Iteki oon joitain ryhmiä löytäny vasta raskauden jälkeen ni olis ollu ikävää jos niihi ei ois päässy enää..
 
Pistin MiraMarialle kyselyä. Katsotaan mitä vastaa.

Olen tähän asti käyttänyt tätä foorumia vain kännykällä sovelluksen kautta. Nyt jouduin tulemaan ihan tietokoneelle, kun se sovellus on vähän puutteellinen enkä osannut sieltä laittaa tietylle käyttäjälle viestiä. Mutta tässä sovellusversiossahan on vaikka mitä jännää mitä ei puhelimella näe :eek: Kännykällä pystyy vain tykkäämään kirjoituksista, mutta tässä toisessa versiossa on kaikkia muitakin hauskoja nappuloita.

Ja hymiöitä! :happy093

Pitääkin jatkossa yrittää jaksaa kirjautua useammin koneen kautta :)
 
Iteki käytän pääosin puhelimella tai tabletilla eikä niillä jaksa nettiselaimella kirjautuu.. Mut on tosiaa enemmä juttuja
 
Joo, niin on monipuolisempi koneella. Mäki käytän yleensä sovellusta, ku ei ees oo konetta. Mut joskus käyn puhelimen selaimella normaalisivuilla.
 
Toivottavasti AnniPanni pääset mukaan, eipä siellä salaisella puolella hirveästi väkeä nyt edes ole, aika moni on hiljentynyt kun vauva-arki vie mukanaan.

Vauvahassutteluja: tänä aamuna sain kuvattua ihanan kikatusvideon, kun poika innostui isin päristellessä mahaa. Poitsu ei kovin usein riehaannu nauramaan ääneen niin antaumuksella kuin tänään ja kyllä se vauvan riemu vaan tarttuu välittömästi. Nyt voikin sitten aina katsoa videon, jos väsyttää tai pännii :)
 
Totta. Vaikka olis kuinka väsynyt tai huonolla tuulella, niin kyllä se vauvan nauru vaan piristää.
 
Se sovellus on musta ihan kakka :D mulla on kännykän selaimella automaattinen kirjautuminen ni näyn varmaan aina kirjautuneena:smiley-ashamed005
 
Mä en koskaan saanut sitä sovellusta toimimaan tabletilla ni oon sit aina netin kautta tabletilla tai puhelimella...
 
Te haukuitte sen sovelluksen jo kauan aikaa sitte ni en ikinä ees kokeillu :D
 
Takaisin
Top