Vauvahassutteluja

Meidän poika on alkanut virnistellä sellaisilla ilmeillä ettei voi ku nauraa (ei varmaan kannataasi, ajattelee vanhempanakin että se on hauskaa ja virnistää sitten jatkuvasti? :D) kerran kaupaskin meni joku pikkupoika ohitte niin sille sitten piti irvistää niin että kaikki 3 hammasta näky.. :hilarious:
 
Mikähän nois 10v likois kiinnostaa poikaa niin valtavasti? :D joskus pienempänäkin kaupas, kun meni likkoja ohitte niin niille piti hihittää ja vahdata perään. Eileen katsottiin ikkunasta kun ohitte meni autoja, pyöräilijöitä ja kävelijöitä. Heti kun meni likkoja pyörätiellä niin kyllähän nousi hymy korville! :p huvitti ajatus että tosko iäs sitä jo alkaa tytöt kiinnostamaan :joyful:
 
Meillähän ei poika miehille tai pojille hirveästi hymyile. Mutta kaikille tädeille ja tytöille tulee heti leveä hymy. Ollaankin naureskeltu, että varsinainen naistenmies on jo nyt... Vilkuttaa silmää ravintolassakin viereisen pöydän naisille ja tytöille :D
 
Meillä kans on naistenmies! Hymyillään ventovieraille naisille ja kurkitaan kauemmaski tyttöjen perään. Niin hauskaa kyllä! En muista tytöltä vastaavaa (eli olen varmaan unohtanut jo 4 vuoden aikana)...
 
Oltiin siskon luona kyläilemässä ja poitsu tuijotteli vain serkkutyttöään (9v) :grin

Ja "läpsyttelystä" tykätään täälläkin.:p
 
Poika tarjoaa maistiaisia puruleluistaan äidille ja isille. Samoin tuttia hän tarjoaa, että jos äitikin söis. Aamulla alkoi hieroa unipupunsa korvaa minun naamaan (poika nukahtaa niin, että hieroo sitä korvaa omaan naamaansa).
Vauvakerhossa käy kanssa tarjoamassa leluja muille.
Tätä ei vissiin välttämättä jatku sinne kouluikään saakka :angelic: meidän pikku enkeli.. :grin
 
Tämän hetken hauskin juttu on, kun isi tai äiti juoksee konttaavaa poikaa karkuun :D Hirmuiset kikatukset irtoaa joka kerta, kun painellaan ympäri kämppää.
 
Tämän hetken hauskin juttu on, kun isi tai äiti juoksee konttaavaa poikaa karkuun :D Hirmuiset kikatukset irtoaa joka kerta, kun painellaan ympäri kämppää.
Meillä jahtausleikit on kans kivoja :D! Usein toinen ottaa tytön syliin ja toinen jahtaa, ai että ku se on hauskaa! Ja ku tyttö övelee olkkariin makkarista käytävää pitkin, niin silloin ku ite vähän just juoksee karkuun ni he hee ku on parasta :))

Nyt meilöäkin on alettu tarjoamaan leluja ja ruokia muille, se on kyllä söpöä. :')
 
Poika pitää käsillä kiinni työtuolin istuimesta ja pyörittää tuolia samalla kävelleb itse ympyrää (tuolin ympäri). Höpönassu. Lisäksi kukkuuleikki on ihan paras! Poika laittaa itse harson naamalle ja sitä pitää sitten etsiä. Oli hauskaa myös töötätä isin nenää. Oma ja äidin nenä ei ollu yhtään niin jänniä
 
Meillä neiti on keksiny kivan leikin. Menee pimeään makuuhuoneeseen ja hetken päästä "itkee" siellä. Ku äiti tulee ovelle ja kysyy missä oot. Nousee pää sängyn takaa ja tulee nauru. Sit äitin pitää hakea syliin ja kantaa pois. Saattaa toistua jonkun kerran.
 
Meidän tytöstä on hervottoman hauskaa, kun kopsauttaa pään hänen päätä vasten! Siis hän ihan tulee kovaa kopauttamaan omaa kalloaan, hirvittää ihan välillä.. Ja hirrrrmuset naurut :D oon nyt ottanu vähän hellemmän siihen vaihtoehdoks, kevyesti kädellä lätsäytän ja sanon "KOPS" ni se kelpaa myös. Tosi kiva tuo kopsutteluleikki, ku hän sit jatkaa ja jatkaa ja jossain vaiheessa kolauttaa nenään/hampaaseen tms.. Äidin siis, ei häneen satu pätkääkään.
 
Hassu poika kun kävelee jo tosi hyvin ja sitten se oikein haastaa karhaamaan itseään :D kurkkii nurkan takaa ja naureskelee, sitten tulee ohitte ja kohdalla kiihdyttää vauhtia ja kikattaa :joyful:
Ja joskus yrittää mennä esim. harson alle piiloon ja hokee "töö" (pöö) , ei vaan aina onnistu se piiloutuminen kun viskaa harson niskan taa:hilarious: noh, yritys on hyvä :D
 
Meillä hauskin leikki on tömistää lapsen perässä ku hää menee jonneki joko piiloon tai "pahantekoon", sit hää kikattaa siellä nurkassa ja nauraa räkänaurua. Sit mie "juoksen" piiloo ja hää tulee ettimään, kun huutaa böö ni taas nauretaan.. Ja sit hää taas juoksee jne
 
Meillä on nyt tullu se että autossa kun pysähdytään parkkiin niin tyttö taputtaa. Ensin ajateltiin että tuli siitä kun isi sano että saatiin hyvä paikka ja kuuli sanan hyvä mutta sitten taputtikin joka kerta :)
 
Poika on päättänyt, että missä tahansa näkyy joku lasi tai muki, niin sinne on laitettava jokin palikka. Se tehdään monesti yllätyshyökkäyksenä niin, että ensin kinutaan syliin, leikitään siinä hetki rauhassa jollain palapelipalalla, ja kun vähiten osaat odottaa tungetaan se lähimpään juoma-astiaan... Ja palikkasoppa on valmis!
 
Meillä kans tykätään kovasti laittaa tavaroita joka paikkaan, myös juomalasiin ja lautaselle mutta oon aina kerinnyt estämään :grin
Mua huvittaa ton pojan mielikuvitus kun mun hiusharjastakin muka joi vettä, kallisti, ryysti ja "aaah". Ja joskus on muka puhelimessa, aivan sama mikä esine niin pitää korvalla ja höpöttää ja pyörii ympäri kämppää (isänsä pyörii justiin samallalailla ympäri kämppää kun on puhelimessa) :p
 
Pojan mielestä mulla ja miehelläkin on vaippa :grin yrittää repiä meidän housuja jalasta ja hokee "vaippa", ja osoittelee myös alapäähään ja tuumailee "vaippa" :p
 
Raukka pojua eilen kaupassa, kun siellä tervehti jotain 7v likkaa, nosti kättä ja tuumas "teeve", tyttö vaan käänsi katseen pois niin poika alkaa oikein kovaan ääneen huutamalla puhumaan vaivakieltä, huvitti että alkoiko oikein saarnaamaan likalle kun ei tervehtinyt takaisin :hilarious:
Käy kyllä vähän poikaa sääliks kun kaikkia tevehtii eikä saa aina vastakaikua :rolleyes:
 
Takaisin
Top