Vauvahassutteluja

Toi on kans kiva toi pippeli.. Varsinkin meidän pojan mielestä. Siitä on kiva ottaa kiinni aina kun mahdollista...
Kai se nyt on, kun on semmonen hauska uloke just siinä niiden ihmeellisten jalkojen välissä. Ilme on juuri semmoinen "mikäs tää on, tätähän on kiva rämpätä"
 
Toi on kans kiva toi pippeli.. Varsinkin meidän pojan mielestä. Siitä on kiva ottaa kiinni aina kun mahdollista...
Kai se nyt on, kun on semmonen hauska uloke just siinä niiden ihmeellisten jalkojen välissä. Ilme on juuri semmoinen "mikäs tää on, tätähän on kiva rämpätä"

Ai se alkaa nyt jo :D ja tuo vaihehan harvemmin menee miehiltä koskaan ohi...
 
Vauva pyörittelee kieltä suussaan ja oppinut naksuttamaan sitä. :-D toinen huvittava ja vähän ärsyttävä tapa on tissin päristely suulla kun pitäisi syödä.
 
Meillä kurlataan maidolla... ja yks päivä keksi että kuuluu hauska ääni jos on suu auki ja lyö ittiä poskeen.. riemu repes ku minä nauroin hassulle vauvalleni :))
 
Me opittiin päristelyn alkeet niin nytpä sitten päristellään...
 
Poitsu on keksinyt, että sukat on hirveän kiva repiä pois jalasta ja sen jälkeen natustella niitä. Litimärkiä kuolaisia sukkia saa vaihtaa monta kertaa päivässä...
 
Tää on vauvaan liittyvä hassuttelu ni eiksen voi kans kirjottaa tänne :P eli: laitoin tytön kummitädin vaihtamaan tytölle vaipan (on tehnyt sen kerran ennen niin että seisoin vieressä ohjeistamassa. Hän on 1,5v lapsen hoitajana tällä hetkellä mutta sillä käytetään kuulema housuvaippaa) niin että itse menin toiseen huoneeseen . Kummitäti sitten kauhisteli että toivottavasti se on nyt oikein ettei pääse kakka tirskumaan ohi jne sanoin vaan että älä huoli on niitä ennenkin nipoja pesty.

Noh nyt illalla iltapesun suoritti mummo , pian kuuluikin 'siis MITÄ IHMETTÄ ..!!' Vaippa oli laitettu väärinpäin, teipit edestä taakse:laughing005
 
Onneks ei tullu ilmeisesti sitä kakkaa, se olis kyllä ollu joka paikassa :D Meillä paras kakkapaikka on autoistuin. Lähes poikkeuksetta tulee sellaset kivat lahkeesta ulos ja kyljestä yli löröt siinä. Vauvan mielestä se on hassuttelua, äitiä ei aina naurata..
 
Äitinihän laittoi myös poikaa hoitaessaan vaipan väärinpäin. En ymmärrä sitä logiikkaa :) pissan kanssa toimi kyllä :D
 
Mä en kans voi käsittää miten voi saada laitettua teippivaipan väärinpäin?! :confused:
 
Sehän on ihan käsittämättömän vaikea laittaa väärinpäin :D
 
Mä en kans voi käsittää miten voi saada laitettua teippivaipan väärinpäin?! :confused:

Kyllä minä ymmärrän, pari vuotta sitten vaikka jos mua ois pyydetty laittaan vauvalle vaippa ni tiiä miten päin se olis..:wacky::wacky::joyful:
 
Siinä mielessä kyllä. Mutta eikö se oo melko hankala saada ne tarrat sinne taakse kiinni??
 
No se :grin noo, kummitäti on luova persoona..:hilarious:
 
Mä ukolle sillon alussa sanoin et numero tulee etupuolelle (liberot käytössä silloin), no sit meil lli jotain limited edition vaippoja, joissa oli iso numero takapulolella ja niinhän tuo yritti saada sitä vaippaa väärinpäin tytölle päälle :D Ihmetteli et ku ei se niin vaikeeta aiemmin ollut :wink Nyt meil on yövaippoina ollut jotakn lidlin vaippoja ja niissä on numero takapuolella, piti sit ukolle sanoa et huomaathan et näissä se onkin toisella puolen :)
 
Mä ukolle sillon alussa sanoin et numero tulee etupuolelle (liberot käytössä silloin), no sit meil lli jotain limited edition vaippoja, joissa oli iso numero takapulolella ja niinhän tuo yritti saada sitä vaippaa väärinpäin tytölle päälle :D Ihmetteli et ku ei se niin vaikeeta aiemmin ollut :wink Nyt meil on yövaippoina ollut jotakn lidlin vaippoja ja niissä on numero takapuolella, piti sit ukolle sanoa et huomaathan et näissä se onkin toisella puolen :)

:laughing025:laughing025miehet!!
 
Mä oon kans joskus laittanu vaipan väärinpäin alustalle ja lätkässy tytön päälle, saanu jalat ja sormet ja mitkäties pois välistä ja käännettyy sen kyljeltään kolmesti, että sais vaipan kiinni ni ei.. Sit huomaat, että se pentele onki väärin päin, ei se kyllä onnistu se tarrojen laitto :D
 
Niiiiiin tuttua laughing4

Ekana laitat hoitopöydän ympäristöön leluja ja kuvia et neiti viihtyis siinä, nyt ne on pakko ottaa pois et neiti pysyis siinä :grin
 
Tyttö oppi eilen kylvyssä läiskyttämään vettä, oli aivan haltioissaan!

Äsken kannoin tytsyn ikkunan ääreen katsomaan lumisadetta ja tunnelmoin siinä, että kato kultapieni, tää on eka kerta kun näät kunnon lumisateen... Niin mitä tekee tyttö? Röyhtäisee kuin rekkamies. :D Se siitä tunnelmoinnista!
 
Takaisin
Top