Vauvahassutteluja

minusta on jotenki tosi sulosta kun poika on ollut ulkona nukkumassa ja on sitten tosi nälkänen ku hakee sen sisälle, kun se pieni suu luulee tai toivoo olevansa jo tissillä kauan ennen ku ollaan ees vaatteita saatu pois :D suu tekee jo imemisliikettä ja välillä raottaa silmiä sen verran että näkee vähän onko se tissi jo lähellä :D en kestä :Heartred
 
Meillä on sekä nälkäisenä että unisena sellanen nyrpistysilme,se on niin suloinen :'D nälkäisenä tuijottaa minua, nyrpistää ja tekee kuplia :'D
 
Mua huvitti tänään meidän poika kun laitoin sen sänkyyn päikkäreille ja itse menin vessaan, heti alko itku jota kesti jonku aikaa, sitten se lopetti ja alkoi siellä jokeltelemaan ja sitten alko kiljuminen joka ylty ja ylty kunnes se muuttu pikku hiljaa itkuks. Vähän siihe tyylii että "minkälaista ääntä sitä pitää laittaa että äiti tulee katsomaan" :grin
 
Eilen kesken imetyksen vauva ähkäisi, käänsi päänsä eri suuntaan ja nappasi itse tutin suuhunsa. :-D hänellä on myös tapana olla etusormi pystyssä. Eilen matkin tätä ja tyttö nappasikin toisella kädellä mua ranteesta kiinni ja toi oman etusormen pään mun sormea vasten. Teki tämän myös toistamiseen. Tänä aamuna sama homma ja niinpäin että minä olen näyttänyt sormea ensin. :-D vähän pelottaa että noinko fiksu se jo on. :-D
 
Oli pakko käydä vessassa ennen kaverille lähtöä ja tietysti neiti oli juuri väsynyt eli kitinätuulella, pääsipä siis ensimmäistä kertaa sitten synnärin mukaan vessareissulle. Ja ai että kun oli hauskaa! Lattialla hangon aurinkona jokelteli ja huuteli äidille, joka istui pöntöllä :'D että sellainen harrastus meille.
 
Oli pakko käydä vessassa ennen kaverille lähtöä ja tietysti neiti oli juuri väsynyt eli kitinätuulella, pääsipä siis ensimmäistä kertaa sitten synnärin mukaan vessareissulle. Ja ai että kun oli hauskaa! Lattialla hangon aurinkona jokelteli ja huuteli äidille, joka istui pöntöllä :'D että sellainen harrastus meille.

Meillä harrastetaan tota samaa :D
 
Hassua kun tyttöon valmis päiväunille niin päätä pudistellaan ihan vimmatusti. Oon kuullu että vauvat tekee tuota mutta on tuo vaan niin hassua. Helpottaa arkea kyllä hyvin. Nytkin ajattelin että alkaa olla unien aika kun leikkimatolla vähän hiero silmiään, nostin sitten vaunukoppaan nii alko pään pudistelu ja itku. Tutti ja riepu kaveriksi ja äitin käsi hetkeksi niin itku loppuu ja pää heiluu siihen asti että nukahtaa.
 
Poika pitää välillä tissillä ollessaan syönnin tahdissa sellaista "eo eo eo eo" -ääntä. Eilisiltana matkin sitä ääneen ja sekös olikin pojan mielestä aivan hillittömän hauskaa! Nauraa kikatti ääneen pitkään ja hartaasti :D Meillä oli oikein hauska tissisessio.
 
tänään käytiin lumisessa metsässä, ja ai että kun sitten piti kikatella nuotiolle! jostain syystä se tulen loimotus oli ihan älyttömän hassua :) uusin "kiva" hassuttelu josta äiti ei oo aivan yhtä haltioissaan mutta mikä poikaa kovasti huvittaa, on päristää kieltä sose suussa, sen saa hienosti lentämään ympäriinsä.. hörönaurut tietenki perään.
 
Ai kauhee millanenha komentaja tosta neidistä oikee tulee, on alkanut otsa rypyssä, kulmat kurtussa ja naama punasena huutaa, repiä ja vääntää kaikkea mitä nyt edessä sattuu olemaan :hilarious: Ei siis itkuisena huuda, vaan sellasta "prrerkele mene sinne nyt" huutoa :grin
 
Nyt on opittu tuota ääntä käyttämään.. Milloin kiljutaan, öristään, huudetaan (iloisena) tai muristaan?!?
Paras on kyllä ku kuuluu "oujee oujee oujee" :grin
 
Hassu tyttö kun yrittää mönkiä eteenpäin naama maassa ja sit nostaa naamaa ja katsoo minua nyrpeesti ja inisee, mutta kun sanon jotain niin tulee hymy.
 
Meidän poju klonksuttelee "tekareita". Ei oo todellista! Ihmettelin pitkään että sitä se ääni tulee, naksuttaako kieltään jotenkin vai mitä ihmettä.
Mutta.. Siis puree silleen ikeniään yhteen niin että kuuluu toisesta puolesta leukaa semmonen kiva ääni. Tuleekohan tästäkin hampaiden narskuttelija niinkuin äidistään... O-ou!
 
Koirien puuhat saa monesti pojan hymyilemään ja välillä koirille nauretaan hirmuisesti. :D
Mahan pärisyttäminen ja "lentsikkalennot" on myös hauskoja juttuja. :)
 
Meillä poika nauraa monesti isosiskolleen. Häntä seurataan hymyissä suin :)
 
Takaisin
Top