Vauvaansa hukkunut <3

Voi marbles kuulostipa hurjalta nuo ensimmäiset kuukaudet! Onneksi neuvolasta tajusi suositella tuota toisenmerkkistä maitoa.
Voin vain kuvitella kuinka väsynyt olet ollut!

Ihanaa että nyt on kaikki jo hyvin ja olet päässyt nauttimaan vauva arjesta ja että vauvakin voi hyvin.
Olisi kyllä neuvolasta pitänyt osata jo neuvoa aiemmin eikä vaan sivuuttaa oireita.
 
Voi marbles! Hyvä, että nyt on asiat kuitenkin hienosti! Kuuntele aina itseäsi ja pidä omaa jaksamistasi suuressa arvossa! Mutta ymmärrän kyllä, että suomalaisittain sitä apua ei oteta ihan tuosta vaan vastaan.. Olen onnellinen, että teillä on nyt kaikki hyvin! :)
 
Ihanaa kun on tuollainen neuvolantäti, joka syventyi teidän ongelmaanne ja osasi ehdottaa juuri teille oikeaa vaihtoehtoa. Joskus se voi olla niin pienestä, mutta kuitenkin niin suuresta asiasta kiinni.
 
Marbles mä niin voin samastua sun tilanteeseen. Meillä oli esikon kanssa ihan samanlaista ekat kuukaudet, lisänä se että neiti ei nukkunu yölläkään muuten ku sitterissä jatkuvassa kiikutuksessa. Meille ei kukaan sanonu refluksin mahdollisuudesta vaik kaikist oireist kerrottii neuvolas ja neuvolalääkärillekin. Ite en ollu ees tietonen mistää vauvojen refluksista.

Eniten suututtaa se; että esikoisten vanhempia kohdellaan kuin tyhmiä. Hyssytellään vaan ja sanotaa et tollasii ne vauvat on. Ja ei oteta tosissaan sitä mahollisuutta et taustal vois olla jotai muutaki ku vaan se et vauvat nyt vaan itkee.

Mä kuulin ekan kerran ikinä vauvojen refluksista täältä palstalta ja samoihin aikoihi oli vauva-lehes juttu siitä. Mä oon niin syyttäny monet kerrat itteeni siitä et esikko oli niin itkunen ja kipunen, ja potenu pahaa oloa siitä, että meiän ensikuukaudet oli kaikkea muuta ku ihanat. Montaa hyvää muistoa ei siltä ajalta jääny. Nyt ku Tyynen kans kaikki on ollu niin helppoa ja erilaista tulee pelko, et hellin ja huomioin Tyyneä enemmän ku esikkoa :oops: :sad001
 
Takaisin
Top