Vauva masu ♡

:woot: Nyt on kyllä ehkä pakko laittaa tää oma kuvakavalkaadi ihan vertailun ja huvituksen vuoksi! Toki viikkoja on vielä vähän, mutta huomaa kyllä ison eron kokeneempiin mahan kasvattajiin. Viimeisin kuva on kolme päivää sitten otettu. Nyt 12+3.
 

Liitteet

  • IMG_20170518_174807.jpg
    IMG_20170518_174807.jpg
    287.5 KB · Katsottu: 205
Masu kasvaa kauheeta vauhti, nyt 16+0 :Heartred
29de3a4d96cd8c9dcd52bcfea9a2e99e
 
No nyt on munkin vatsa alkanut huomattavasti kasvaa niin, että ulkopuolisetkin vähän katsoo... rv 16+0. Monta viikkoa menikin niin, ettei kyllä ollu muuta muutosta huomattavissa, kun iltaturvotus.
 
Ihania masuja, itelläkin jo aikamoinen, täytyy joku päivä kuva napata ennenku unohtuu :). En saa mamitzu tota sun kuvaa jostain syystä auki, näkyy vaan tuo pieni kuva? Tai saa sen auki mut mitään ei näy.
 
Ihania masuja, itelläkin jo aikamoinen, täytyy joku päivä kuva napata ennenku unohtuu :). En saa mamitzu tota sun kuvaa jostain syystä auki, näkyy vaan tuo pieni kuva? Tai saa sen auki mut mitään ei näy.

Juuh,huomasin itsekin :sad001
Puhelimella kun yritän laittaa...
Pitää yrittää uusiks myöhemmin..
 
Ei oo paljoa masukuvia näkynyt. :sad001 Minä en tykkää ottaa itsestäni kuvia, joten ei ole kyllä tullu otettua nytkään pahemmin. Mutta eilen havahduin siihen miten maha on kokoajan tiellä. Kirpparilla tönin toista asiakasta, kun yritin "pujahtaa" hänen ohitseen ja illalla löin mahan parvisängyn rappusiin. Ei oikein hahmota kuinka iso sitä nyt itse on. :)
 
Kannattaa liittyä salaisten puolelle, siellä on masuja näkyvillä :) sinne ei pääse enää liittymään marraskuun jälkeen käsittääkseni, ei ei kannata hirveästi odotella. Itse olen ikuisesti katkera kun en tajunnut esikoisen salaiseen ryhmään liittyä ajoissa ja sitten sinne ei enää otettu uusia jäseniä.
 
Ohjeet löytyy kyllä tuosta Miramarian aloittamasta ketjusta tuossa osaston yläosassa.
 
Takaisin
Top