Vauva masu ♡

Vatsa on turvottanut jo 4+0 saakka, mut tänään ollaan jo ihan uusissa svääreissä turvotuksen suhteen. Tässä siis meikäläisen masu 7+5 :-D
0bae9b2fb63cc9c4b10f28f052d2d844
 
Mulla pukkaa kriisiä. Oon ollu koko aikuiselämäni ylipainonen, ja vasta viime raskauden jälkeen sain tiputettua normipainoon. Nyt sitte alan lihoa taas... Niinkään ei se vauvamaha ahista, mutta painon tippuminen ja ylläpito vaatii vähähiilihydraattista ruokavaliota. Nyt raskausaikana en halua niin tiukilla vetää ja muutenkin kun on pahoinvointia niin tekee mieli just niitä hiilareita (leipää ja hedelmiä). Sitte on morkkis koko ajan kun syö "väärin" ja lihoo. Mutta eiköhän tää tästä, pitää ruveta vähentää leipää jne, kunhan tää pahoinvointi loppuu. Sekin vielä on mielessä, kun jokaisen kilon tiputtaminen vaatii multa kovaa työtä, niin en osaa olla ressailematta... :/

I feel your pain! Mulla on ihan sama ongelma, ihan kauhulla odotan, että lihoanko taas 25 kg. Tällä kertaa yritän harrastaa liikuntaa enemmän, koska silloin myös epäterveellisten syömisten rajoittaminen onnistuu paremmin. Ostin just 30 krt personal trainerilta lisää ja hän lupasi pitää mut kurissa! Turvoksissa olen, kuten näköjään muutkin. Kuinkahan pitkään pystyy pitämään salassa....

Rv 5+3
 
Ihania masuja Mun masu on aivan järkky pömppö, veikkaisin että edellisissä raskauksissa vastaavanlainen oli ehkä viikoilla 16-20... Ja nyt siis kasassa viikkoja huimat 5+0
 
Ihana masu zeni86 :Heartred

Ihanaa ku laitatte kuvia:happy: on niin kiva seurata miten muilla kehittyy. Itsestä tuntuu kanssa aivan sotanorsulta mutta pitää ajatella, et tää on ohimenevää ja tästä pitäisi muistaa nauttia.:joyful:
 
Mulla on samanlainen kun sulla zeni, paitsi et sun nayttaa vauvamasulta :D laitan kuvaa myohemmin ku muistan ottaa :)
 
Aikamoista turvotusta eilen [emoji23] ollaan työporukan kanssa reissussa ja onneksi otin löysiä vaatteita mukaan kun vain yksi työkaveri tietää.

9+2
 
Mulla ainakin turvotuksen takia aikamoinen pallomaha iltaisin, toki ajankohta siirtyy päivä päivältä aikaisemmaksi. Nyt jo lounaan jälkeen melko reipasta turvotusta ja pitää vähän miettiä miten töissä pukeutuu [emoji1]
 
Mulla tänään ensimmäinen aamu kun isoimmatkaan housut ei enää mennyt sovinnolla kiinni :D olen ollut töissä koko päivän nappi auki, turvotus on niin älytön. En tiedä miten kauan tämä enää pysyy töissäkään salassa, mahan muoto on kuitenkin selkeä pallo vaikka turvotustahan se on. Mammavaatteita pitäisi käydä ostamassa pikkuhiljaa. Laitan kuvia kunhan ehdin, nyt siis 11+2.
 
Mulla vissiin 12+6 eikä vielä voi sanoa, että näkyis. Ei siis yhtään mitään. Iltaturvotuskin on vaan sellainen pieni pallo alavatsalla.


http://aijaa.com/vIGA79


Saa nähä, toimiiko linkki.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on jo selkee masu. Tänään just työkaveri sano että näkyy selvästi. Just mietin että miten teen syksyllä töitä, jos taas tulee niin jättimaha. :eek: Nyt on semmonen työ että iso masu on haitaksi. Tänään 12+3.
 
Yritän ottaa tässä vaikka taas kuvaa, ku olo hieman paranee. Olen eilisen ja tän päivän hillunu pyjamassa :joyful: onhan siin turvotusta mutta ei se mitään :joyful:
 
Mä olen aina ollut hoikka ja mua hajottaa tämä vatsa. Näin toisella kerralla näkyy tosi aikaisin, ekaa odottaessa sai olla melkein sinne rakenneultraan asti salaa raskaana. Tässä tämä aamu, ei pitäisi olla turvotusta. ImageUploadedByVau Foorumi1492841238.975803.jpg
 
Takaisin
Top