Vauva hoidossa

Mennään miehen kanssa nyt lauantaina kaverin tupareihin ja Ida jää sillon hoitoon anopille. Ei mua muuten huoleta toi, paitsi että miten toi neiti suostuu syömään tuttipullosta, kun on syönyt vain muutaman kerran tuttipullosta... Ja 1 ½ kuukauden päästä neiti pääsee ekan kerran yökylään joko mun vanhemmille tai anopille kun kaverilla on synttärit ja pitäis juhlia. Se vähän jännittää :D
On kyllä ollut aika jännää olla kotona pari kertaa ilman Idaa. Sitä ei oikein tiedä mitä tekis :D
 
Meidän Sisu on ollut erossa minusta muutaman kerran kauppareissun ajan kun on ollut isänsä kanssa ja kerran papansa kanssa puolisen tuntia kun kävin hääpukua sovittamassa. Oon ite kuullut jostain semmosen ohjeen että 1kk ikäinen vauva voi olla erossa äidistä 1tunnin, 2kk ikäinen 2tuntia jne ja 1vuoden ikäinen yhden yön kerrallaan, 2v kaksi yötä jne ja mun on jotenkin ollut luontevaa noudattaa tuota. Mulla ei ole vielä tarvetta olla vauvasta erossa pidempiä aikoja enkä kaipaa mitään irrottautumista arjesta vielä. Nyt viikonloppuna mulla on ripsipidennyksen laitto ja kampaajalla käynti samana päivänä ja mun äiti tulee silloinkin Sisun kans mukaan niin että voin sit tarvittaessa imettää samalla. Tuskin siellä kampaajalla istuvat mua odottamassa, luultavasti käyvät kaupungilla pyörimässä mutta tarpeen tullen oon kuitenkin lähellä.

Toivottavasti kukaan ei nyt kimpaannu tästä, mullei oo mitään pahaa sanottavaa niistä jotka jättää vauvan hoitoon jo aiemmin, mullei vaan itsellä oo tarvetta ja koen että tää riippuvaisuussuhde on vielä niin molemminpuolin vahva ettei erossa oleminen olis luontevaa.

Sintura, täälläkin tuppas naurattaa tuo makkariin livahtaminen :D Meillä olis varmaan ihan samanlaista, maitoo kun vaan tulee ja tulee vaikkei kukaan olis sitä syömässä :D
 
Simppu, kaikki äidit on erilaisia; toiset ei halua jättää ensimmäiseen viiteen vuoteen lastansa ja toiset pystyy ja haluaa jättää heti kättelyssä lapsensa hoitoon.. Kukin äiti taplaa tavallaan :D Minen ainakaan ota itteeni moisesta.. ite jätin pojat jo yöhoitoon ja ja nautin siitä ajasta kunnes kello löi aamulla kuus ja oli karsee jysäri. :D
 
Takaisin
Top