Vauva haaveita vuodelle 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ansaki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taidan ilmoittautua mukaan jännäilemään, vaikka oonkin mukana jo aika monessa ketjussa ja oottelen myös sitä "Raskaaksi 2016" -ketjua :smiley-ashamed005

Omaa taustaa sen verrran (niille jotka ei oo muissa ketjuissa sattunut mun hölötykseen törmäämään), että noin 2½ vuotta olen vauvakuumeillut ja tänä vuonna kihlauduttuamme sovittiin, että voisi kesällä poistattaa kierukan. No heinäkuussa poistatin hormonikierukan. Sen jälkeen käytettiin kondomia, joiden kanssa sattui jo yksi vahinko, joka sai mut ihan hulluksi, kun olin jo varma että olisin ollut raskaana... No nyt tässä kuluvassa (superpitkässä) kierrossa jätettiin kondomitkin pois... Kp 52 meneillään nyt, tätiä ei mailla ei halmeilla (tosin tän päivän ärsytyksen vuoksi voisi kuvitella, että täti on kulmilla). Dpo on jotain superpaljon kanssa. Kolme nega testiä oon tehnyt. Keskiviikkona oon menossa gynelle, jospa löytyisi syy tähän pitkään kiertoon. Ikinä en oo näin paljon toivonut menkkojen alkavan.

Mulla siis tylsä vaihe meneillään ja varmasti jos kierrot on tästä lähin näin pitkiä (aiemmin olleet n. 35pv) niin takuu varmasti jännäilen vielä ensi vuonnakin.

Jep, mun hcg arvoni oli myös verikokeissa alle 5!!! :pEli meni viikon verran! Nyt vie menkat kun tulis niin avot! :grin Ja uutta yritystä kehiin!

Kp33 ja tätiä ei eelleenkää näy. Taitaa olla testin paikka... oireita ei pahemmin ole. Kolmen aikaisemman raskauden aikana on ollut aamupahoinvointia heti ku menkat on ollu päivän myöhässä. Nyt oikeastaan se et palelen hirveesti ja ravaan pissalla. Muuten ei mitään. Minulla oli ekan ja toisen lapsen välissä kaksi tuulimunaraskautta ja niistäkin oli oireet hyyyyvin lievät.. nyt tietty pelottaa et jos testi on pos niin onko se sit taas tuulimuna... tiedän... kaikki raskaudet ei ole samanlaisia.

Plussatoivotuksia kaikille! :)
Ilmoittaudun joukkoon kertomalla itsestäni. Olemme päättäneet yrittää pikkukakkosta eli iltatähteä 5 vuoden tauon jälkeen. Ikäni (34) tuovat muutokset kiertoon tosin tarkoittavat lisähaastetta, kun kierto on lyhentynyt parilla päivällä (nuorempana 27-28 päivää ja nyt enää 25-26), jonka lisäksi loppukierrostani aina esiintynyt tuhruilu tuntuu pidentyneen, eli kärsin todennäköisesti vaihdevuosia edeltävästä keltarauhasen vajaatoiminnasta.
5 vuotta sitten onnistui ekalla yrittämällä mutta nyt olen siis yrittänyt varautua vaikeuksiin ja niin päättyikin eka yritys heti varhaiseen keskenmenoon. Tämä toinen yrityskierto taas näyttää juuri päättyvän tuloksetta sekin. Etenemme kierto kerrallaan ja katsotaan kauanko jaksamme yrittää, eli en ole varma viitsinkö kovinkaan kauan kiusata itseäni jollei tunnu olevan edellytyksiä raskautumiselle. Syön jo Terolutia luteaalivaiheen tueksi mutta eihän se auta sen 10 päivän kuurin jälkeen. Jos keltarauhanen on jo siinä vaiheessa kuihtunut ja lakannut tuottamasta hormonia, niin silloinhan tulee käsittääkseni lääkkeen poistettua keskenmeno vaikka olisikin tärpännyt. :( Mihinkään varsinaisiin hedelmöityshoitoihin en koe olevani valmis mutta kiinnostaisi tietää auttaisiko kohdallani paremmin esim. Lugesteronit alkuraskauden tueksi.
Päätimme kylläkin lykätä toisen lapsen hankkimista ihan tietoisina siitä, ettei se sitten välttämättä enää onnistuisikaan. Aikaisemmin ei vain ollut oikea aika mutta onhan se silti haikeaa, jos toista ei sitten koskaan tule.

Tervetuloa joukkoon vadelmalaku! :) Toivotaan että tärppää sielläkin pian! Sitä täälläkin odotellaan, että nopeasti tulis se plussa! :smug:

Tilasin testit eilen... pitiki postin aloittaa se lakkoilu, katotaas millon saan testin tehtyy.. kp34 eikä tätiä näy.. täältä korvesta ku ei nuin vaan marssita kauppaan hakemaan testiä, 17km lähimpään kylään ;)

Voihan postilakko! Siis ajatellen Kanaemoa... :sour: No kerro kuinka kävi, sitten kun "kusti polkee ja posti kulkee"! :grin

Täällä tänään vaihteeksi vähän positiivisempi mieli, kun tuhruilu vaihtuikin valkovuotoon!? Tänään pvä 26/26, dpo 12. Raskauskiekko-sivuston mukaan ei kuitenkaan vielä näkyisi raskaustesteissä vaikka olisikin tärpännyt. Huhhuh, jännittävää!

Liitynpä minäkin jännääjien joukkoon :) Täällä päätettiin ryhtyä toimimaan siten, että vauvan olisi mahdollista tulla Nyt siis käynnissä yk1 ja tänään kp 27/28! Jännät paikat, mutta eilen alkoi rusehtava vuoto mikä oli hyvin pientä, tänään jatkuu sama, mutta vähän erilaisena. Taitaa ne menkat huomenna saapua... Liian helposti olisi käynyt jos olisi heti tärpännyt :) Testin tein hätäpäissäni 24/28, mutta negaahan se tietty näytti :D Jos ei heti huomenaamuna vuoto ala niin taidan tehdä testin ☺️

tänne se täti tuli taas vaihteeksi kylään! jotenki tyhmän turhauttavaa tämä olo, koko ajan vaan saa tikutella ovista ja ootella tärppiä!! suvussa monirakkulaisia munasarjoja joten nyt vaa toivotaa ettei itellä vaivais se..

Tällaista vartoiluahan tämä on juu, voi kun hetkeksi unohtais koko asian, mutta ei... Onneksi muillakin samoja fiiliksiä asioiden suhteen... :confused:

Mä en enää malttanut odottaa, joten testasin ja nega tuli. Huomenna kokeilen taas heti aamusta, jos tilanne pysyy samana.

Mulla oli "ovis" fiilis parina päivänä... Tilanne käytettiin yväksi varmuuden vuoksi. :shy: Nyt nipistelee maassa taitaa tulla täti vierailulle, tokkopa muuten nippailis... :bored:

Kyllähän ansaki se nippailu voi hyvin olla merkki jostain muustakin periaatteessa. Minä tunsin niitä melko paljon viime yrityskierron vajaan kuuden viikon raskaudessa, kun kohtu alkoi kasvaa. Mutta sitten viimeisenä päivänä ennen keskenmenoa en enää tuntenutkaan mitään. Nyt yritän kovasti etsiä niitä samoja tuntemuksia ja vähän olen ehkä huomannutkin, jollen vain kuvittele. :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin