Millä millä ihmeellä vauvan saa nukkumaan? 6 viikkoa ikää ja nukkuu yöt mun mahan päällä. En jaksa kun ei nuku rattaisiin,ei selälleen mihinkään. Rinnalle nukahtaa mutta sitten röyhtäytettävä ja herää siihen. Selkä niin poikki kun pitää kantaa kantorepussa jossa nukkuu. Yöt mun mahan päällä. Isä sanoo että laitat vaan sänkyyn ja että se lopettaa kyllä 10 min ja nukahtaa??? En pysty kuunteleen sitä huutoa koska se ei todella mun mielestä sinne nukahda. Tuttia ei huoli.
Ja nyt kyse siis siitä että edes päiväunet nukkuisi pinniksessä. Isä onnistuu minä en. Oon niin finaalissa. Mä en voi tehdä yhtään mitään muuta kun huolehtia vauvasta 24/24. Itkee kaupassa,sitterissä,autoistuimessa,vaunuissa. Ja nukkuu vain mun mahan päällä yöllä kohtuullisesti.
Eihän se oo mahdollista että vauvan ei anna koskaan itkeä 5 min kauempaa koska tuo itkee sitä nukahtamista vastaankin sen ajan.
Ja nyt kyse siis siitä että edes päiväunet nukkuisi pinniksessä. Isä onnistuu minä en. Oon niin finaalissa. Mä en voi tehdä yhtään mitään muuta kun huolehtia vauvasta 24/24. Itkee kaupassa,sitterissä,autoistuimessa,vaunuissa. Ja nukkuu vain mun mahan päällä yöllä kohtuullisesti.
Eihän se oo mahdollista että vauvan ei anna koskaan itkeä 5 min kauempaa koska tuo itkee sitä nukahtamista vastaankin sen ajan.