M&S, vauva on meidän esikoinen. En totisesti käsitä miten ihmiset selviää useammasta pienestä lapsesta kerralla. Itestä tuntuu että hädin tuskin edes tästä yhdestä selviää. Eikä edes todellakaan ole koko viittä viikkoa jatkunut tätä! En vain ole ite nukkunut nyt viiteen viikkoon enempää kuin 3h kerralla, ja sitäkin harvakseltaan, joten kaipa se alkaa syödä jo naista. Muistatko Ameeba että minkä ikäisenä teidän vauvalla alkoi rytmi muuttua?
Tuntuu jotenkin tyhmältä valittaa ja hävettää olla näin väsynyt, eihän tässä ole edes mitään koliikkeja eikä mitään "oikeita" ongelmia. Mutta ei voi mitään, siinä vaiheessa kun kello on 5 aamulla ja olen 4 tuntia härvännyt vauvan kanssa, ite ehtinyt nukkua noin 2 h siihen alle,oon vaan ihan lopussa. Luojan kiitos on mies jonka voi herättää siinä kohtaa. Normaalisti oon aika vähäuninen, pärjään kuudenkin tunnin unilla suht hyvin ja 7 riittää unen määräksi ihan jokapäiväisesti, mutta nämä parit hassut tunnit nyt ei todellakaan riitä. Mitenkähän joku selviää vauvan hoitamisesta yksin?!?