Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sama. Mutta jotenkin, kun sen päivän saa käyntiin, niin väsymys ikäänkuin unohtuu. Ilalla tosin olis jo kasin aikoihin ihan valmis nukkumaan. Pahimpina hetkinä mä vaan ajattelen, että meitä on sentäs kaksi aikuista jakamassa tätä, eikä tarvitse aivan yksin selvitä. Vaikka arki kahden pienen kanssa onkin pirun rankkaa, niin yritän jollaintapaa nauttia ja kätkeä näitä hetkiä sydämeeni. Tämä pikkulapsiaika on niin ainutlaatuista, ja meillä luultavasti eletään sitä nyt viimeistä kertaa. Lapset kasvaa ja väsymys väistyy hiljalleen. [emoji4]Väsymys öisin ja aamuisin ihan järkyttävää. Tyttö nukkuu parhaillaan sen 2-2,5 tuntia kerrallaan sängyssään tai vieressä. Ei mua nuo välit nyt niin haittaa mutta nukkumaan pääsen useimpina iltoina vasta puolilta öin kun tytön pisin hereilläolo ja ruokailuaika sijoittuu tuonne iltaan 20-00 välille. Ja sit kun yöllä saatetaan olla tunti hereillä ruokaillen ja vaippaa vaihtaen niin ei siinä yöstä hirveästi jää jäljelle. Esikoinen hyökkää sit 06-08 välillä herättelemään kun herää isin töihinlähtöön tai vähän sen jälkeen.. Mä oon niin tööt!