Kiva, kun muillekin alkaa syntyä näitä kuopuksia, niin saa vertaistukea tähän erilaiseen vauva-arkeen. Erilaiseen siis siinä mielessä, että tässä arjessa ei levätäkään päivisin silloin kun vauva nukkuu, vaan juostaan esikoisen perässä. Meillä on arki kahden pienen kanssa pyörinyt nyt jo 3 viikkoa, ja edelleen ollaan kaikki suht selväjärkisiä. [emoji1] Mulle suurin haaste tällä hetkellä on ruoanlaitto. Mies tulee monesti töistä kotiin vasta 17 jälkeen Esikoinen tietysti täytyy ruokkia jo noihin aikoihin, enkä millään kerkeä laittaa ruokaa yksin täällä näiden kahden pienen kanssa. Nyt aletaan varmaan tehdä ruokia sitten myöhään illalla valmiiksi seuraavalle päivälle. Niin, enkä tykkää että lounaalla ja päivällisellä tarvitsisi syödä samaa ruokaa.. Pakkasessa on vielä esikoiselle joitakin ruokia varalla. Itse olen mennyt melko heikolla ruokinnalla kyllä. [emoji17]
Edit. Sen verran vielä, että vauva ei viihdy hereillä ollessaan yksin ollenkaan ja myös esikoinen on varsin viihdytettävä tapaus. Ihanaahan heidän kanssaan on olla ja touhuta, mutta sitoo mun kädet siis aika pitkälti heihin, eikä makkarakeiton ainesten silppuamiseen.