Vauva-arki

Noniin. Nyt olis lapset ekaa kertaa hoitoon vietynä ja odottelen tässä pomoa että saisin työpaikan avaimet. Vasta pari päivää sitten tajusin että mun pienihän joutuu lähtee hoitoon oikeesti hoitoon ja mää joudun olee päivän ilman mun pikku prinsessaa :Heartred

Kyllähän siinä tytöllä pienet itkut tuli, kun äiti jätti hänet flunssaisena ja vieläpä ihan ensimmäistä kertaa ventovieraiden hoitajien käsiin :sad001 onneksi isoveikka jäi iloisesti vilkuttaen sinne pikkusiskolle turvaksi:)
 
Mites teidän muiden pienten sanavarasto on lähtenyt laajenemaan? Meillä tyttö nyt 1v3kk ja kovasti matkii kaikkia sanoja perässä:D ollaan oltu melkeen jokapäivä miehen kanssa ihmeissään ku aina kuuluu jokin uus sana neitokaisen suusta:eek: ei se esikoinen kyllä tässävaiheessa näin paljon puhellut.. tytöllä lähinnä siis yksittäiset sanat käytössä:)
 
Täälläkin tulee hirmuisesti sanoja. Eilen oli pakko kirjotella opittuja sanoja ihan ylös paperille.. Noin 30 sanaa tulee ihan "oikein" ja yli 20 sanaa mitkä on sit sinnepäin. Voi näitä pieniä! :-)
 
Meillä on laulettu "ihahhaata" koko viiko. Siis sitä pelkkää ihhahhaata. Ensin se nauratti mutta nyt alkaa korvamato riittää. :)
 
Meijän esikko laulo 1,5veenä kokoajan "ihhahhaa, ihhahhaa, hepo ihhahhaa... ihanaa, ihanaa, hepo ihhahhaaa..." Jospa teillä tulis kirpsu kohta jatkoa :wink :D
 
Nyt ku tuun hehkuttaa, ni varmaan muuttuu taas tilanne... Mutta meillä on alettu vihdoin nukkumaan!! Viime yönä tuli ennätys klo. 20-04 unta omassa sängyssä ja siitä vielä pari tuntia unta kainalossa :P Yöimetyksenkin oon saanut nyt kitkettyä pois vihdoin. Kyllä tekee hyvää niiden 1-2h unipätkien jälkeen! :)
 
Hyvä Jemppu! Meillä tyttö heräilee yleensä n.klo 1-4 välillä. Ja nukkumaan käypi omaan sänkyyn, mutta aika harvoin aamulla herää sieltä:D
 
Meillä poika siirtyi vuodenvaihteessa omaan huoneeseen, ja nukkuu n. 21-07. Saattaa välillä yöllä herätä kylkeä kääntämään mutta jatkaa unia itsenäisesti.

Järkyttävät raivarit hän saa nykyään vaipanvaihdosta ja ulkovaatteiden pukemisesta. Uhma nostaa päätään, kun kiukuttaa ei äidillä ole mitään asiaa lähellekään.

Vauhtia riittää ja myös kylppärin lattia on tullut takaraivon kanssa tutuksi.
 
Noniin.. täällä sitä yövuorossa kykitään. Meillä tyttö on edelleen kovasti mun perään. Ja oppinut varsin selvästi äiti sanomaan :Heartred
Näyttäis sille että puolentoista kuukauden flunssa on ohitettu:) käytiin läpi alkavat silmä-, korva- ja keuhkoputken tulehdukset lopuksi vielä. Onneksi Amorion kuuri auttoi ilman mitään sivuvaikutuksia:)
Nyt tyttö jo oma terve touhukas itsensä. Jokapäivä tulee uusia sanoja ja äänteitä :Heartred ja ymmärtää muuten tosi paljon puhettakin!
 
Takaisin
Top