Mäkin hieron joka ilta poitsua :) alotin jotenkin vaistomaisesti ja vyöhyketerapian jälkeen innostus vaan kasvo, ihana ku hän osaa jo odottaakin sitä :)
Nyt tulee avautumista; Siis kaikista eniten mua ärsyttää se että joku (lue: isovanhemmat yms.) koko ajan jankkaa siitä että he voi katsoa lasta kun me halutaan käydä kahdestaan kaupassa, tai kävelyllä tai jossain. Tai että siis keksimällä keksii syyn että viedään laps sinne. Siis joo, okei jos tulee tarve niin tottakai he saavat auttaa. Mutta mua ahdistaa sellanen että koko ajan rongutaan vauvaa sinne. Mun mielestä hän ei oo todellakaan viel valmis olee ilman vanhempia, ei oo viel ollu ja tänäänki ku oli hetken mummin sylissä ja tajusi ettei äiti ookkaan pitelemässä niin johan alko huuto joka stoppas vaan mun syliin. Mies joo, hän voi jäädä pojan kaa ku on tottunu, mut siis sellaset ketä se on nähny yhteensä tunnin- kaks elämänsä aikana niin, MINUN mielestä kerkiää kyllä vielä olla ihan tarpeeksi mummilassakin kunhan vähän kasvaa.
Ja siis toinen, tuliaiset on tosiaan ihana juttu, mutta se että ANOPPI tuo victoria secretin alushousuja mulle. Millon siitä tuli ok asia et anopit tuo miniöilleen seksikkäitä alkkareita.. no joo, ehkä se on joillakin ookoo, muttta musta se oli aika outoo...
Mun puolesta voidaan nähdä ihan millon vaan :) Tosiaan espoossa asutaan ja varsinkin jos täällä suunnalla niin eipä tässä muutakaan ole :P
Triina jaksamisia kisun suhteen.. en osaa kuvitellla millasta on luopua lemmikistä, luopusin miellummin miehestä että mun koirista. Mutta kaikki voimahalit sinne <3