Me on aina pidetty kissa poissa makuuhuoneesta. Muutoinkaan tuo oman elämänsä kuningatar kissaneiti ei ole vauvasta erityisen kiinnostunut. Joskus löydän sen kyllä esimerkiksi leikkimatolta tai muista vauvan tavaroista ja se ärrrrrrsyttää! Meidän kissa kuitenkin oksentelee ihan kamalasti ja mies on aivan helisemässä sen kanssa. Kissa on mun entisestä parisuhteesta ja asunut meidän kanssa nyt vasta vuoden. Mies toivoo että etsisimme kissalle uuden kodin....
Meillä on myös koira, joka on luonteeltaan ihan äärimmäisen rauhallinen ja arka. Nyt se on alkanut selkeästi vahtimaan vauvaa eikä tunnu itkuista häiriintyvän! Se on hassua, koska tuo koirapolo pelkää jopa vesisateen ääntä!
Mitäs muuta tähän aamuun kuuluu... poikanen heräsi viideltä syömään ja nukahti uudelleen vasta puolentoista tunnin taistelun jälkeen. Mieskin ehti käymään kuntosalilla siinä välissä :D Mutta poikanen nukkui ennen sitä heräämistään jälleen lähes 7 tuntia, joten en vahingossakaan valita. Nytkin poika vetää zetaa terassilla vaunujen lämmössä!
Lääkäri soittaa mulle tänään ja oon miettinyt kuinka saan kaiken tarpeellisen kysyttyä. On selvä juttu, että syömisen jälkeen meillä alkaa harmit edelleen. Tilanne on kuitenkin niiiiiiin paljon rauhallisempi kuin vielä pari viikkoa sitten, että nyt kyse on varmaan ihan hienosäädöstä lääkityksen ja muun kanssa. Olisi niin mukava, että syömisen jälkeen poika olisi onnellinen eikä tuskainen....
Me saimme muuten ristiäislahjaksi sellaisen laulukirjan, joka säestää laulut! Vitsit me eilen pikkuherran kanssa pistettiin laulaen niin että ikkunat helisi!
Libra, mua jäi kiinnostamaan jossain vaiheessa, että siis sun mies on italialainen? Puhutteko keskenänne italiaa siis? Ja sä puhut vauvalle suomea ja miehesi tietysti italiaa? Ja asutte vielä erikielisessä maassa. Voi viude mitä kansainvälisyyttä! Oliko Etanaisella samantyyppinen tilanne? Ja mmmmustikallakin! Mä olen kyllä kateellinen aivan!