Papuliina
Vauhtiin päässyt keskustelija
Täällä kiukkuillaan tissille myös..varsinkin iltaisin!Meillä ei kyllä voi johtua siitä ettei maitoa tulis ku sitä tulee suihkuamalla...eikä ole kyllä sitäkään että liikaa tulis ku ei auta vaikka vaihdan tissiä vähemmän tuottavampaan :) Sitten kun saa pullon suuhun niin imee tyytyväisenä..huoh. Onneksi ongelma on vain illalla eikä kuitenkaan joka ilta :) Nyt on taas joku ihme kausi että yöllä syönnin jälkeen jäädään kätisemään sänkyyn. Oon kolmen jälkeen nukkunut tunnin pätkissä..tunnin silitellyt kätisijää ja tunnin nukkunut kunnes taas oon herännyt kätinään. Kaks yötä nyt kestänyt. Meillä oli viikon verran tosi hyviä öitä kun poitsu nukahti samantien syötyään joten äitikin pääsi heti takaisin uneen. Mutta edelleen kateellisena täällä luen teidän tekstejä joilla vauva nukkuu ihan huikeita pätkiä. Täällä ollaan tyytyväisiä kolmen tunnin pätkiin, joita tulee yks/yö :D En valita..ihan hyvin oon jaksanut parinkin tunnin pätkillä kunhan vain kätinät jäis pois. Toivottavasti johtuu siitä rokotteesta ja ens yö ois jo parempi!