No miten se yö sitten meni? Sehän meni niin, että korvikkeen avulla poika nukkui noin kaksi tuntia (känisten koko ajan, jonka vuoksi itse sitten en osannut nukkua) jonka jälkeen imettelin ja toimin huvituttina reilu kolme tuntia. Siinä itsekin nukahtelin poika rinnalla. Annoin yöllä 60ml korviketta vielä lisää, siihen ei vauva taintunut vaan jatkoi kitinää ja käninää ja välillä suoraa huutoa. Imetin, imetin, imetin.... sitten noin 30min-1h pätkissä aamukuuteen. Pidin pojan vieressä koko yön, kosks olin itse niin väsyksissä. Mies vaihtoi kehotuksestani sohvalle nukkumaan.
Nyt poika nukkuu sitterissä, mutta uni on nyt, kuten yölläkin, ihan älyttömän levotonta. Jannu känisee ja vinkuu ja vispaa koko ajan. Kapaloista tuo houdini rimpuilee irti hetkessä.
Päivällä menee hyvin, poika saattaa tosiaan ulkona vetästä kolmekin tuntia zetaa. Mitä tapahtuu yöllä? Miksei hän nuku?
Meillä olisi huomenna häät, joissa olen kaasona. Olen sellaisessa väsymystilassa, että koko hääjuhla ahdistaa. Vauva tulee itkemään koko ajan.
Nyt on mennyt viides yö lähestulkoon nukkumatta. Täytyy myöntää että olen aikamoisessa sumussa.