Täällä on nyt, oisko öö jo viikko... tässä menee ajankäsitys vähän sekaisin, yöt juteltu, känisty, jumppailtu, ihan oltu pirteenä pystyssä tai sit silmät kiinni vaan karpoiltu, useimmiten aamukahdesta kuuteen. En tiedä mikä vaihe tää on, mut unethan tässä jää...ja siirtäisin heti muualle nukkumaan kunhan hommat etenis täällä huushollissa.
Oon miettinyt onko kyse mahavaivoista, mut ei vaikuta käpristelevän... siis ihan vaan v*ttuillakseen pitää mut hereillä (: ja heti ku meen muualle, vaik käyn vessassa niin hiljaisuus tulee. Kapuun sit viereen ja menee pari minsaa niin alkaa taas juttelu ja venklaus. Ja mitä Mymme tossa ihmetteli, et kuinka vähällä unella nää vauvat pärjää? Päivälläkin ollaan täällä tosi aktiivisia.
Sanoin täst eilen neuvolassa, ja täti tokaisi, et vauvat nukkuu tosi kevyttä unta, et muka unissaan tota tekis? Vaikea uskoa, tai no enhän mä tiedä, mistä toi pikku ukkeli unta nälkee :)
Ja tää kaikki nyt, heti kun olin päässyt kehumaan, et jonkimmoinen rytmi ollaan saatu... nyt ei oo mistään rytmistä mitään tietoa...