Vauva-ajan muistojen kerääminen

Selailin tässä yksi ilta vauvakirjaa niin alkoi ärsyttää oma saamattomuus kun oli TAAS jäänyt merkitsemättä tärkeitä asioita (kehitysvaiheita, tapahtumia jne.) enkä tietenkään muista enää jälkikäteen milloin tapahtui mitäkin.
Pitää varmaan laittaa vauvakirja ja kynä olohuoneen pöydälle niin tulis ehkä todennäköisemmin kirjoitettua siihen.:oops:
 
Huomasin saman itestäni.. :shifty:
Sit toivoin joululahjaks seinäkalenterin ja laitoin sen niin näkyvälle paikalle ku mahdollista. Sinne oon muistanu merkata tärkeät jutut ja kirjata sieltä sit vauvakirjaan :)
 
Minä oon tehny puhelimeen muistion ja kirjannut siihen tärkeimmät päivämäärät. Puhelin kun yleensä on käden ulottuvilla! Siitä sitten kopsaillu vauvakirjoihin :)
 
Hei, hyviä vinkkejä nuo kalenteri ja puhelimen muistio! :)
Oon vaan aina ajatellut, että kyllä sitä muistaa ne asiat mut ei niitä kyllä muista (ainakaan kaikkia).
 
Sama täällä, unohtunu päivämääärät.. Nyt ekan hampaan tajusin kirjottaa puhelimeen - ja se puhelin on nyt rikki :angry1
 
Juu meidän vauvakirja on päivämäärien sijaan täynnä "5.5 kk iässä" merkintöjä :D
 
En mie päivämääriä sinne laita vaan nimen omaan kuukausia tai viikkoja
 
Meillä vähän vaihtelee. Osa tekstistä on muotoiltu niin että tulee päivä ja osa taas iälle. Eli sama laittaa itelle päivä ylös niin osaahan sitä jälkeen päin ite laskea vielä kirjaan merkatessa :wink
 
Juu meilläkin vauvakirjoissa, joita on kaksi, on osittain kk ja päivämääriä.
Meillä on sitten sellainen Ikeasta ostettu nätti laatikko johon on kerätty jotain säilytettäviä juttuja. Siellä taitaa olla mm. sen viikonlopun sanomalehti( synty su eikä ilmesty lehteä ni on la lehti tallessa), seurakuntalehti jossa kastettujen listalla ja Hesari syntymäpäivältä...
 
Oon täytellyt vauvakirjaa, tai se on odotusajasta kouluikään saakka, ja säilönyt sinne väliin kastekortteja ym. vastaavaa sälää. Lisäksi mulla on sellainen vauvan ensimmäinen vuosi kirja, joka on nyt sitten aloitettu siis tammikuusta... Siinä on joka päivälle tyhjä kohta, johon voi kirjoitella asioita - milloin mitäkin oon sinne laitellut päivän tapahtumista tai omista ajatuksista tms. Se on aina olkkarin sohvan läheisyydessä, niin muistaa sitä sitten täyttääkin. :) (no, on siellä joitain tyhjiäkin päiviä..)
Mitään vaatteita tms. sälää en oo säilönyt.. Mutta ehkäpä ton unipupun voisin sitten pistää talteen, kun se joskus jää pois käytöstä.
Tarkoitus on myös tulostella kuvia kännystä, mutta en ole sitä vielä saanut aikaiseksi... Pitäis olla aikaa selailla niitä ja valita "parhaimmat" :)

Oottehan huomanneet, että neuvolakortissakin on siellä loppupuolella sellasta tilaa mitä voi itse täyttää. Neuvolakortti varmasti säilyy myös niin, että sen voi aikuiselle lapselleen sitten joskus luovuttaa :)
 
Kohta ei oo enää vauvaa :'( synttäreitä jo suunnitellaan NYYYH
 
En tiiä miten tää nyt liitty tähän keskusteluun, kolahti vaan tul vauva-aika termi, kohta se on ohi!
 
Mies jo väitti, että hän on nyt taapero, kun hän kävelee :sad001 Eikä oo ku taapertava vauva :sad001
 
Sano että alle vuoden ikäset on vauvoja. Taaperoikä alkaa sit, käveli tai ei
 
Takaisin
Top