Oon täytellyt vauvakirjaa, tai se on odotusajasta kouluikään saakka, ja säilönyt sinne väliin kastekortteja ym. vastaavaa sälää. Lisäksi mulla on sellainen vauvan ensimmäinen vuosi kirja, joka on nyt sitten aloitettu siis tammikuusta... Siinä on joka päivälle tyhjä kohta, johon voi kirjoitella asioita - milloin mitäkin oon sinne laitellut päivän tapahtumista tai omista ajatuksista tms. Se on aina olkkarin sohvan läheisyydessä, niin muistaa sitä sitten täyttääkin. :) (no, on siellä joitain tyhjiäkin päiviä..)
Mitään vaatteita tms. sälää en oo säilönyt.. Mutta ehkäpä ton unipupun voisin sitten pistää talteen, kun se joskus jää pois käytöstä.
Tarkoitus on myös tulostella kuvia kännystä, mutta en ole sitä vielä saanut aikaiseksi... Pitäis olla aikaa selailla niitä ja valita "parhaimmat" :)
Oottehan huomanneet, että neuvolakortissakin on siellä loppupuolella sellasta tilaa mitä voi itse täyttää. Neuvolakortti varmasti säilyy myös niin, että sen voi aikuiselle lapselleen sitten joskus luovuttaa :)