Vauva-aiheiset hankinnat

Mulla ei oo kokemusta tosta vyöstä.. mutta vois olla hyvä idea hankkia. Ryhdin kanssa on mulla ainakin ollut tekemistä synnytyksen jälkeen. Täytyy aina oikein skarpata ettei ole lysyssä, kun venyneistä vatsalihaksista ja selän tukilihaksista ei heti ole ryhdin tueksi.
 
Tänään käytiin ostamassa kylpyöljyä, pesunestettä ja puhdistuspyyhkeitä. Pesunestettä tuskin heti tarvitaan, mutta öljyä varmaan tarvitaan. Lisäksi ostettiin valmiiksi Nenäfriida. Pikkuostoksia siis. :)
 
OTietty siihen joutuu niitä kasetteja ostaan mutta ei nekään kauheesti maksaneet. Ja jos haluaa säästää niin pissavaipat eri roskikseen ja pitää ton vaipparoskiksen vaan kakkavaipoille :joyful:
Täällä on unohtunut tuo roskisasia, mutta tänään tilaan varmaan netistä kun sieltä roskiksen saa edullisemmin. Bongasin muuten roskikseen soveltuvaa kalvoa. Halvempaa kuin originaali tavara. :)

http://www.solgenic.eu/index.php?l=fi&p=home
 
Nyt saapui Tommee Tippee -roskis, se oli vähän pienempi mitä odotin! Toisaalta hyvä, tuleepahan tyhjättyä useammin. :) Yritin kyylätä kapistusta, mutta varmaan siellä joku kasetti on kun muovia laitteessa oli valmiina? Vielä ei ole Solgenicin kalvo saapunut, mutta mikäli tuossa vekottimessa ei ole kasettia niin pitää se yksi kasetti jostain käydä ostamassa.
 
Toimiiko toi kalvo siis samalla lailla kuin roskikset?Tuntuis siinä tapauksessa olevan huomattavasti halvempi vaihtoehto!
 
Toimiiko toi kalvo siis samalla lailla kuin roskikset?Tuntuis siinä tapauksessa olevan huomattavasti halvempi vaihtoehto!
Tuossa ylempänä on linkki sivuille. :) Klikkaa siitä "MITEN SE TOIMII?" niin näet toimintaperjaatteen. Vielä ei ole kalvoa tullut enkä tiedä onko uudessa roskiksessa kasettia (kalvoa siellä on, joten oletettavasti on kasettikin?), mutta voin kertoa käyttäjäkokemuksen kunhan pääsen testaamaan. Huomattavasti halvempi vaihtoehto, joten toivottavasti on toimiva. Tilasin näin alkuun tuon 200m. Hyvä kun tuo on vielä EU-alueella niin ei tarvitse murehtia tulliin jäämisestä. :)
 
58eb3a1f85ccb15773ff7044364cf23b

Ei kaupasta löytyny mieluista pukua Suomen vilpoisiin kesäkeleihin, niin tein sitten itse. :D Tänään valmistui koirapuku ohuesta fleecestä ja huomenna teen jumpsuitin collegekankaasta. :) Ihanaa näprätä pikkuihmistä odotellessa maailmaan! :)
 
7b80c17053f18b5c931fc812a1eefd8b
Tänään sain tällasen jumpsuitin valmiiks. :D Mitähän seuraavaks tekis? Oisko ideoita?

Nyt on Baby björnin rintareppukin hankittu vähän käytettynä. Saa alkaa melkein heti totuttelee vauvaa siihenkin. Onko muilla kokemuksia baby björnin rintarepuista? Tai ajattelitteko käyttää ennemmin kantoliinaa? Ois kiva kuulla eri kokemuksia ja näkemyksiä. :)
 
Ite oon kokeillu kantoliinaa ja reppuaki..mutta vaunut on lopulta vieny voiton :)
 
Tai ajattelitteko käyttää ennemmin kantoliinaa? Ois kiva kuulla eri kokemuksia ja näkemyksiä. :)
Me ostettiin Stokken reppu. Vielä ei olla kokeiltu vauvalla (minulla on vatsa tuosta edestä arka), mutta tarkoitus on lähipäivinä pikkasen kokeilla tässä sisällä. Ajattelin itse käyttää reppua koirien kanssa kun liikutaan niiden kanssa vaunujen ulottumattomissa. :)
 
Meillä ergobabyn reppu. Aattelin et vois olla kätevä myös mahdollisesti imettäessä, jos onnistuis.
 
Meillä kantoliina odottaa vielä testausta. Ei oo vaan saanut aikaseksi opeteltua kun nukahtaa hyvin muuallekin :D
 
Nyt tuli Solgenic:lta vaipparoskikseen kalvoa. Vielä ei olla kalvoa lisättyä, että sen onnistumista en osaa vielä sanoa. Tilaaminen oli kyllä helppoa ja maksoin suoraan rahat heidän tililleen. Jos on jotain kysyttävää niin vastaavat sähköposteihin erittäin nopeasti, että ainakin tähän asti ei ole mitään negatiivista sanottavaa firmasta. Ensimmäisen tilauksen hinta nousee jonkin verran kun siihen pitää tilata mukaan pahviputki (se on täyttöä varten), joka lisää postareita. Jatkossa kuitenkaan ei enää tarvitse putkea tilata.
 
Tänään tuli hankittua monenlaista pientä juttua vauvalle..vaipoista ja rintakumeista hoitoöljyyn ja rasvoihin..kaikki olis valmiina kyllä! :) voisi neiti tai nuori herra ottaa vaarin ja tulla jo meiän luo :) tänään viimeksi kuulin, että poika-masu, kun on niin edessä ja pallo. Ite kuvittelen odottavani tyttöä. No kumpikin yhtä rakkaita :)
 
Kesävaavi, täällä ollaan niin samoilla fiiliksillä, tulis jo! :D ite en ole vielä rintakumia hankkinut... Miettinyt kyllä monesti, että tarviinko vai enkö. Mutta pitää sit mies passittaa ostoksille, jos tarttee :wink
 
Minä jo hankin rintakumit, ku tiedän, että ton toisen rinnan kanssa voi tulla ongelmia. :) Aluksi käytän aina vähän aikaa.. Ei tee niin kipiää sitten, vaikka olis vähän haavaumaakin.
 
Nyt tuli ostettua isolla rahalla pojulle tavaraa. Tula kantoreppu tilattiin vauvatuen kanssa, koska kantoliinaa ei vielä uskalleta käyttää. Sitten kun poika on isompi ja kantaa itse päänsä, niin uskalletaan ottaa se käyttöön :D Sitten vielä 5 kivanväristä kestovaippaa. Sais vaan tuo liejukakka loppua joskus niin päästäisiin aloittamaan kestoilu :)
 
Takaisin
Top