Vaunut

Nyt ne on tulossa, duo combit <3 Käytiin maksamassa käsiraha, kun päädyttiin nyt sit lopulta kiinteisiin eturenkaisiin,eli classic runko tulee :) En ymmärrä miten niin pääsi käymään mutta....samaan syssyyn tilattiin sit pinnasänky ,patja, peitto, tyyny, se verhosysteemi, reunapehmukkeet, hoitolaukku ja sit tulee se autoistuin :D Nyt jännittääkin et toivottavasti kaikki menee hyvin kun tuli innostuttua piiikkuuusen :D

Jep! Nyt aion pysyä hyyyyvin kaukana kaikista vauvatarvikeliikkeistä,ainakin muutaman kuukauden :D

Juu saatiin aika hyvä tarjous sit noista kaikista yhdessä,siks varmaan tavara määrä vaan lisäänty siinä :D Muuten ei oltais varmaan ostettu nyt noit sänkyjuttui mutta alen takia :D :D

Voi apua. Nyt iski vasta todellisuus. Mulla ei ole hajuakaan minkälaiset vaunut haluaisin! Tai tiedän mä et väriltään pojalle sopivat, 4 pyörää, ei kääntyviä renkaita ja sit pitäähän ne hienot olla. Ja vielä kova koppa! Yli 400 euroa en maksa eikä väliä onko uudet vai käytetyt. Mutta siis merkkejä on niiiiin paljon! Mistä mä tiedän et mitkä haluan ja mitkä olis hyvät!? :schocked028

Menni, mä puntaroin ja kuolasin pitkään hartaneja silloin aikanaan ja kävin niitä hipelöimässä ja kyselemässä ja ihmettelemässä varmaan viidessä liikkeessä :) eli ihan hyvin voi käydä paikallisessa kyselemässä vaikka netistä tilaiskin. On se kuitenkin sen verran iso ostos ettei sitä päätöstä voi myyjä odottaa sekunnissa tehtävän.
Lopulta päädyttiin kuitenkin oraan kun ne oli toiseet suosikit ja saatiin puolet halvemmalla...

Mä oon niin tyytyväinen, että löysin noi akjaxit, ne vaikuttaa tosi kivoilta ja ominaisuuksia on paljon. Uutenakin hintaa "vain" 400e. Ja vaikka on tosi massiivisen näköiset, niin ei oo mitenkään raskaat työntää. Nää oli myös ainoot jotka oikeesti miellytti omaan silmään.

Ihanaa, VauvaHaaveissa!

Ei oo enää itsellä semmoinen olo et on viikkoihin nähden hommannut liikaa tavaraa. :grin

Mullehan noista vaunuista kommentoitiin (huuli pyöreänä, ihmetystä äänessä), että "nytkö jo?" :eek:

Sit tuli semmonen olo et "vi**uako se sulle kuuluu vaikka hommaisin ennen miehen hommaamista tulevalle lapselleni kaiken valmiiksi?? :smiley-angry016"

Vau, kerralla vaan kaikki ostokset niin lähtee moni murhe yhdellä kertaa :D !

Mä myös tänään katselin ikean sivuja, sieltä käyn hakemassa ainakin pari torkkupeittoa vaaville :smug:

Ihanaa kun mies ehdottaa shoppailureissua ja vielä Ikeaan...meillä ei sellaista kyllä koskaan tule tapahtumaan. Lapsetkin on parempia shoppailukavereita kuin mun mies. Aina sillä muka iskee migreeni kaupoilla :wacky:

Mult ajaa sen 4min espoon ikeaa xD et siel tulee käytyä hieman useammin ku laki sallii xD muistan niin sen ajan vielä ku asu kouvolassa ja oli hienoa päästä ikeaa shoppailemaan xD

Meillä on myös Ikea aika vieressä ja tosi harvoin tulee käytyä. Siinä oli paljon enemmän hohtoa kun joskus piti ajaa ihan Helsinkiin asti että pääsi Ikeaan shoppailemaan :)

Mä katselin myös noita Brion Happy vaunuja Emmaljungien lisäksi. Olis vähän edullisemmat :) Noh pitää mies viedä jossain vaiheessa kaupoille mukaan niin voidaan testailla mitkä olis parhaimmat. Harmi vaan et meillä aika paljon ohjelmaa viikonloppuisin niin ei ihan heti ehdi kaupoille.

Takaisin