Vaunut

Myös yhdet vaunut missä on isot kääntyvät etupyörät on Emmaljungan super viking. Voi myös laittaa sisar istuimen ja adapterin kanssa vaunuiksi joissa on kaks lasta peräkkäin. :)

Hei.. pitäsköhän tommosta sisaruskytkentämahdollisuutta jo nyt miettiä tosiaan vaunuja hankkiessa?! Sehän ois järkevää, kun ollaan aateltu, että mahdollisesti jos saamme kaksi lasta niin ne olisi hyvä tehdä mahdollisimman lähekkäin.

Tämä on kyllä tosi hyvä ketju! Varsinkin näin ensikertalaisena olen saanut paljon vinkkejä vaunuihin (ja muuhunkin) liittyen! Aiemmin kun ei aiheesta mitään tiennyt. Kiitos orvokki kommentistasi, sen rohkaisemana hankimme nuo Brion Happy -vaunut viikonloppuna :happy: Tuntuvat kyllä tosi hyviltä!

Sehän riippuu ihan siitä haluaako lapset sit vierekkäin vai peräkkäin tulevaisuudessa. Mutta säästäähän siinä kun ei sitten tarvitse ostaa taas uusia vaunuja vaan ostaa vain muutaman lisä osan. :)

Viikonloppuna iski ihan ahdistus kun niin paljon pohdin näitä vaunuasioita..:sad001 Pitäisi vaan lopettaa pohtiminen, kävellä liikkeeseen ja valita parhaaksi katsomansa. Varmasti on hyvät kuitenkin.

Nuo Super Vikingit on kyllä siinä nerokkaat et on tuo sisarusmahdollisuus!

Me käytiin viikonloppuna ihailemassa vaunuja vaunu-aitassa :). Oltiin aluksi ajateltu, että varmaankin päädytään stokken cruseihin tai brion go nexteihin, mutta vaunu-aitasta löytyikin sitten uudet ihanuudet. Päädyttiin Bugaboon Buffaloihin :). Vielä ei uskallettu tilata, kun ajateltiin vielä vähän odotella, mutta maaliskuussa ne on pakko laittaa tilaukseen!

Mua niin harmittaa kun oisin yhet ihanat vaunut halunnu, mutta kun hinta oli tarjouksessakin 900 niin ei vaan raaski...

Heh, mun eka auto maksoi 1000€, enkä oo ihan valmis investoimaan samaa summaa vauvan vaunuihin. Esikoiselle ostettiin käytettynä Brion Kombit ja itkin verta kun maksoin niistä 250€.. Menis ne vielä seuraavallekin, mutta hinku ostaa uudet on kova. Mulla kipuraja kulkee kyllä 300 eurossa, ja oonkin harkinnut josko vaan hommais pelkät matkarattaat ja lenkit sun muut menis noilla vanhoilla. Decisions decisions..

Mä näin ekaa kertaa brion go nextit viikonloppuna kaupassa kun oltiin katselemassa kapeampia turvaistuimia meidän autoon. Ne tosi kivan ja pirtsakan näköiset!

Meillä kävi kyllä tosi hyvä tuuri noiden vaunujen kanssa! Puoleen hintaan lähti uutena mukaan ja hintaa oli silti naurettavat 199, ja vaunuissa kaikki mitä halusin ja just ne mitä olin jo netissä katsellut ja pohtinut. Tarkotus oli käydä vaan koeajamassa, mutta kun oli 50% alennuksessa niin oli pakko ottaa mukaan.. Vaikken meinannut ennen kuin ru jälkeen vasta hankkia, mutta noh, käy se näinkin. :)

Mä jäin miettimään vielä tota kaukalon vaarallisuutta, että miten pitkään se sitten voi olla vauvalle vaarallinen? Niin kauan ku lapsi oppii istumaan vai? Mietin vaan, kun esikoisen kanssa ajettiin keski-suomesta kuusamoon, kun lapsi oli jotain 3 kk. Siis tottakai pysähdeltiin matkalla niin paljon kun vauva vaati. Mutta meneehän siihen matkaan pysähdyksineen kaikkineen semmoset 8-9 h. Niin mietin, että kannattaako tuollaisia ajomatkoja enää noin pienen kanssa sitten harkitakaan..

Mä oon kans ihastunut Emmaljungan Edge-vaunuihin. Ulkonäkö miellyttää silmää, Classic-rungolla (eli ei-kääntyvillä pyörillä) kulkee ja kestää kuulemma hiekkateillä ja loskassa yms. haastavissa olosuhteissa parhaiten. Me kun asutaan maalla, niin muuta ei ookaan lähellä kun hiekkateitä. Ja sit yksi mikä oli aika ratkaisevaa Edgeissä, se on korkea - me kun ollaan molemmat pitkiä, varsinkin mies, on kiva ettei tarvii kyyristellä hirveen alas kun laittaa tuttia yms. Mutta onneks vaunuvaihtoehtoja on niin paljon, sillä jokaisella on tietysti omat mieltymykset ja tottumukset, eikä yhdelle hyväksi havaittu oo välttämättä muille. :) Mäkin aion vielä katsella muita, mutta olen tykästynyt Edgeihin.

Meillä oran vaunut ja oon ollut tyytyväinen. Tukevat ja helpot kasata. Ei kaikkein ketterimmät tai kevyimmät mut itse koin tarpeellisemmaksi sen että pääsee eteen päin vaikka millasessa loskassa. Hintalaatu-suhde minusta oikein jees.

Oliko täällä joku jolla ois kokemusta emma bestar vaunuista, emma duo combi tai emmacombi alu? Näky olevan aika edullisia tuolla lastentarvikkeella.

Ninni mie ostin nuo emma duo combi (? Jos siin oli se kova koppa, toises mallis ei oo ite otin sen kovakoppaisen mallin) ja näin testi ajettuna ilman vauvaa ulkona loskassa tuntu hyvälle,, ja hinta oli kiva ja siistis. Renkaat on suht isot ja ne on kans puhkeamattomat kumirenkaat :) suosittelen.

Kukas olikaan miettinyt tai ostanut jo itselleen Hartan merkkiset? Kävin tänään kattelemassa ja kyselemässä niistä. Toinen suosikki on Emmaljungan edget, mutta ne on sit hiukan vielä kalliimmat. Gessleinejä mietin myös yhä. Yhdet ystävät tilasivat suoraan Saksasta Gessleinit ja hyvin pelittivät, eikä siis tullut ongelmia miettiä, että mistä apua, kun eivät oman paikkakunnan liikkeestä ostaneet. Sitä siis mietin että jos tilataan netin kautta, niin ei voi lampsia liikkeeseen pyytään apuja..

Kiitos ImanMaria :) Näky olevan tämän viikon alennuksessa, täytyy varmaan käydä kattelee niitä :) Aina plussaa jos isot renkaat ja menee loskassa, täällä "mettässä" sitäkin riittää :D

Mies löysi hyvän tarjouspaketin, johon kuuluu Brio Smile -yhdistelmät, kaukalo ja telakka. Kiva kun ei tarvitse adaptereita. Vaunut tuntui muutenkin tosi hyviltä ja design on ihanan selkeää skandinaavista. Kääntyvät ilmakumirenkaat, kevyet ja menevät tosi näppärästi kasaan.

Takaisin