Vaunut + muuta tarviketta ulkomailta.

Gesslein f1 ja f6 näytti olevan se ero että f6 on käsijarru, heittoaisa ja nivelsäätö aisassa, f1 nivelsäätö+teleskooppisäätö, jalkajarru ja ei heittoaisaa. Heittoaisa on kyl kätevä :) Mä en tiiä uskallanko tilata ulkomailta ku sit jos tarttee korjata tms. Nii vaikeeta. Puhelimen oon tilannu ja oli nii huono nettikauppa et jos puhelin särkyy nii ostan uuen.
 
Mä ihastuin unkarissa käydessäni sellaseen adamo hammock-keinuun mut en oo selvittäny saako niitä tilattua. Mä niin tahon tollasen. Se menis nyt esikoiselle ja sit vauvaki vois oleilla siinä ku nostaa sen ylös et esikoinen ei yllä. Mun veli on viel Budapestissä nii käsken vaikka sen tuomaan tollasen jos ei saa tilattua.. Noin 60e tais olla hintaa..
 
Jos satut Kizu vielä lukemaan tätä niin olisi kiva tietää ostitko nuo P&T vervet? Ja jos ostit onko hyvät käytössä, erityisesti kiinnostaa onko nuo etupyörät ihan ok kun suomen kelejä aattelee (toki et talvikelillä oo vielä lykkinyt mutta kuitenkin)? Ainakin näyttäisi olevan etupyörissä jousitus mikä on plussaa verrattuna moniin muihin saman kaltaisiin rattaisiin. Olis kamalaa jos vaunut kolisee ja rämisee, täällä kun kaupungilla käydessä joka toinen tie on tehty mukulakivestä. Tuplarattaat pitäisi ostaa jossain vaiheessa ja nuo vaikuttaisi kivoilta. Menisi sitten yhdenkin kanssa eikä tarvitsisi tuplia yhdellä lykkiä. Eikä ostaa bussia että saa vaunut mahtumaan konttiin :)
 
Takaisin
Top