vaunuasiaa

rolle2012

Vauhtiin päässyt keskustelija
Preecon vaunut.Hyvät vai huonot?Hinnat meidän budjettiin sopivat,saksalaiset,tuovat kotiin,turvakaukalon saa edullisesti.
 
Ei ole kokemusta :) mutta vaunuihin kannattaa satsata riippuen tosin kuinka aktiivinen vaunuttelija on kyseessä :) meillä oli esikoisen kanssa emmaljungat ja aivan huippu vaunut!!!! Kulki hiekassa ja loskassa kuin vettä vaan :) tokikin niitäki on erilaisia :) myös käytettynä saa hyviä ja moneen eri kukkaroon sopivia.

Toivottavasti joku vastaa jolla kokemusta tuosta mallista mitä olet ajatellut :)
 
Preeco on maahantuoja ja heillä on muistaakseni kolme eri merkkiä.Käyteyistä emmaljungista,brioista,oran jne saa pulittaa samanverran kun preecon uusista.Mietin onko hinta-laatusuhde kohdillaan.
 
Kyllä nuo edukkaammatkin on hyviä. Precoosta ei itsellä ole mitään kokemusta. Ostin esikoiselle v.2010 Bebidoon Nizza yhdistelmät uutena hintaan 350 eur ja ovat olleet hintansa väärtit. Justiin hain ne kellarista ja pesin tekstiilit ja ovat kuin uudet edelleen ja niihin kuuluu myös kova kantokoppa. Ja meillähän oli/tulevat olemaan kovassa käytössä ympäri vuoden, joten isot renkaat oli must ja silti kevyet esim. Emmaljungaan verrattuna. Kauppakeskus Merituulessa sijaitseva lastentarvikeliike myy ainakin tätä merkkiä, rungollekkin tuli 2 vuoden takuu.
 
Missä on merituuli?vuosaaressa vai keskustassa?ajattelin veronpalautuksilla ostaa vaunut.Onko pks:lla jotain outlet-myymälää?
 
^ Espoossa, mutta nyt googletellessani liikkeen nimeä huomasin ettei Suomen lastenvaunutukkua enää ole :sad001 joten en tiedä sitten mistä niitä saa muualta kuin tilaamalla Saksasta....
 
Minulla on saksalaiset, vähemmän liikkeellä näkyvät Gessleinit. On huippuhyvät minusta - sirot, mutta kuitenkin tuo 1v mahtuu hyvin vielä unensa nukkumaan niissä toppavaatteissaan. Ja on niin monipuolisetkin, että saa vaikka ja miten laitettua. Meillä siis Future 1 tai 6, en oo varma/muista.

Ja siihen sai myös adapterit, joihin on napsautettu näppärästi paikoilleen maxicosin kaukalokin useaan kertaan. Niihin sopii myös muistaakseni Britax ja Cybex-kaukalot niihin adaptereihin.

Itse en välitä Emmaljungasta, mutta se on älyttömästi käyttäjästä kiinni. Serkun kanssa just puhuttiin, ja kumpikin yhteen ääneen omistaan (hällä emmat), että "mihinkään en vaihtais!". :D Eli kannattaa luultavasti käydä liikkeessä työntelemässä eri merkkejä ja malleja. :)
 
Meillä Hartanin yhdistelmät, eikä mitään huonoa sanottavaa ole! Melko kalliit olivat, mutta päätettiin panostaa koska omaa autoa ei ole. Noi rattaat on ollu kovassa käytössä 1,5 v, mutta mitään ongelmia ei ole ilmennyt.
 
Oltaisiin kanssa kiinnostuneita noista Hartaneista. Onko teillä Saanha ne missä kääntyvät etupyörät vai ne toiset? Ollaan katteltu niitä Hartan Topline X mallisia. Saako niihin kiinni kaukalon? Vai pitikö ostaa joku adapteri? Mistä otitte? Katoin, että Saksastakin saisi tilattua, mutta en tiedä sitten onko järkeä, kun melkein samoihin hintoihin vissiin tulisivat, kun Suomesta ostais.
Kiitti jos jaksat vastailla. :)
 
Me tilattiin Ozbabyn kautta. Meillä on Topline s 2013 -malli, kääntyvillä etupyörillä. En tuosta toisesta mallista juurikaan tiedä..

Toiset pyörät varmaan ostetaan nyt talvella. Viime talvihan oli tosi huono lumitilanteeltaan, joten me pärjättiin hyvin noilla etupyörillä. (Nehän saa myös lukittua suoraan, mikä helpottaa, jos pitää sohjossa mennä). Nyt toivottavasti tulis lunta enemmän. :)
Noi on tosi mukavat kyllä ja erilaisia kuoseja on paljon! Lisäksi niihin saa tilattua jos jonkinmoista lisävarustetta!
 
Kiitos vastauksesta. Joo eikait niillä topline x ja s versioilla juuri muuta eroa ollutkaan kuin nuo etupyörät.
Mitenkäs, selittäkää nyt joku tälle pöhkölle, että mitä väliä on onko pehmeä vai kova kantokoppa vaunuissa?? Tai siis se vaunukoppa??
 
Rolle2012: mä tilasin preecosta vaunut. Kehutut on ja niitä paljon olen nähny muilla. :) ohan niissä takuu jos joku osa menee rikki :)
 
Kääk. Odotan esikoista enkä oo vielä ajatellu minkälaiset vaunut hommaan. Suunnittelin että sitte vuodenvaihteen jälkeen... :oops:
 
amanita mä oon samoilla linjoilla :) Siis oon mä jo vähä katellu mutten tilaa/osta ku vasta ens vuoden puolella :)
 
Kkira:eek:nko teillä kunertit vai babymarckit vai sitä kolmatta merkkiä?me meinattiin ostaa ne kunert vip-yhdistelmät.
 
Rolle2012: kunertit ne vip yhdistelmät tilattiin. :) ei oo vielä saapunu ku perjantaina vasta tilattii. Voin kertoa sit omat kokemukset niistä sulle ku saapuvat :)
 
Takaisin
Top