vau vs. Kaksplus

Naksutiili

Asioista perillä oleva
Pitkään palstailin kaksplussalla mutta siellä on kyllä todella ilkeää porukkaa. Miksiköhän ? Miksi täällä Vaulla on mukavempia ihmisia ? Kaksplussalla ei voi mitään kirjoittaa koska 1. Heti epäillään provoksi. 2. Ei uskota ilman todisteita. 3. Aletaan kiusaamaan ja mollaamaan.

mistä ihmeestä tämä johtuu ??? Onko täällä sitten tiukemmat modet tms ?

Varmaan siitä, että vau.fi on ollut melko pieni yhteisö ja tänne on muodostunut hyvä ryhmähenki :) Moderointia täällä ei ole onneksi paljon tarvittu, suurin osa moderoinnistakin on ihan suoraan roskapostia boteilta tai ehkä korkeintaan ketjujen siirtelyä oikeille osioille eikä provoja tai riitelyä. Suorat provot osataan jättää omaan arvoonsa ja muita kunnioitetaan.

Itse en ole kaksplussalla tai vauva.fi:ssä paljonkaan aikaa viettänyt, mitä olen sitä keskustelua nähnyt kavereiden linkittämänä niin se on riittänyt. Tänne tulin alunperin siksi, kun täällä on se yhteisöllisyys voimissaan. Varmasti suurin osa tulee tänne juuri raskaudesta ja lapsista keskustellakseen ja provottajat ja trollit yleensä kyllästyvät nopeasti, kun eivät heidän juttunsa ota tuulta alleen.

Kiitos vastauksestasi :) Täällä on kyllä kiva jutella kun saa kivoja vastauksia ja vaikka ei saisikaan kivoja niin vastaus on kuitenkin asiallinen :)

Samaa asiaa olen minäkin ihmetellyt Naksutiili! Sen takia tulin suoraan tänne enkä kirjautunut muualle ollenkaan. Todella asiattomia juttuja, ketjuja ja kommentteja on joillakin muilla foorumeilla... Tämä foorumi ja foorumilaiset on ihania! :)

Mä oon kans tullu siihen tulokseen et tää on ihan paras foorumi :Heartred Ei tarvi pelätä saavan kakkaa niskaa ku tääl omista jutuista kirjottelee. Ja meidän oma odotus/vauvaryhmä on niin tiivis täällä et en vois ees harkita muualle siirtymistä :) Toivon myös et tää pysyyki tällasenä fiksuna paikkana jatkossakin :thumright

Jep ! Vähän ohi aiheen nyt menee mutta onko kellään muulla ollut kauheaa päänsärkyä alkuraskaudesta ? Millä olette saaneet sitä hillittyä ?

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app

Mulla oli päänsärkyä. Otin siihen ihan panadolia ja toivoin että auttaa.

muoks. tää on ihana paikka. varsinkin meitin oma ryhmä, josta Bettie jo mainitsikin :Heartred

Pidä huoli Naksutiili, että syöt tasaisesti ja terveellisesti sekä juot paljon vettä. Se auttaa jo pitkälle. Ja tervetuloa vau.fi-forumille. Mäkin ennen vaan lueskelin muitten forumien juttuja ja siellä on kyl ilkeää porukkaa. En olisi ikinä uskaltanut kirjautua kaksplussaa, vauvaan jne jne. Täällä on pääsääntöisesti asiallista jengiä. Ja iso :Heartred laskettu aika elokuussa 2013-ryhmälle minultakin.

Mä kyl käytin ennen vauva.fi keskustelupalstaa mutta tajusin ettei ihmiset ymmärrä mua yksinodottajana,.. Täällä paljon parempi ja rennompi meininki :)

Viime vuonna kirjoittelin tuonne kaksplussaan ja vauva.fi:n mutta loppui sekin aika nopeasti kun ymmarsivat etta olen naimisissa "neekerin" kanssa ja meinaan hyvalla omallatunnolla synnyttaa mulatin. Yksityisviestina tuli sellaista kakkaa etta jo piti poliisiin olla yhteydessa. Keskenmeno kun tuli niin erehdyin siita siella mainitsemaan niin vastaukset oli todella torkeita (saastyipahan abortin hinta,no hyva ettei muiden veronmaksajien tarvi maksaa sun etelan matkan tuliaisia jne.). Taalla en ainakaan viela ole tormannyt tuollaiseen rasismiin,onneksi! Kiitos kaikille suvaitsevaisuudestanne.

Tanti: Ohhoh! Joskus pistää kyllä ihmetyttämään että mikä ihmisiä oikein motivoi? Ei voi johtua vain siitä että on itsellä paha olo ja haluaa sitä jakaa muillekin, kyllä tuonlaisiin kommentteihin vaaditaan jo aika paljon enemmän.

Tanti, mun tuli tosi paha mieli tosta sun kirjoituksesta. Miten ihmiset voi olla noin törkeitä toista kohtaan? Luulis että 2010-luvulla on jo suvaitsevaisempi ilmapiiri. Musta tää vau on paras foorumi enkä muihin jaksa kirjoitellakaan. Joka päivä täällä pitää käydä, tuntuu että täällä on ystäviä. :Heartbigred

Mä en ole edes käynyt muilla foorumeilla, sen verran etukäteen kuullut niistä että tiesin jo etukäteen, että kovin asiallista keskustelua ja sympatiaa niillä on turha odottaa... täälläkin toki meitä on kovin erilaisia kirjoittelijoita, mutta kaiken kaikkiaan kyllä hyvässä hengessä kirjoitellaan, toisia arvostavasti, arvostelematta.

Olen samaa mieltä.. joskus jotain postauksia aloittanut kaksplussalla ja vastauksissa on aina jotain ilkeää. Tämä vau.fi iski asiallisuudellaan muhun heti, kun selailin ekaa kertaa forumia. Tällaista ilmapiiriä ja sen tekeviä ihmisiä tarvitsee ympärilleen :) etenkin kun näin herkkä asia kuin raskaus ja perheen perustaminen kyseessä..

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on ollut sellainen kuva, että kaksplus ja vauva foorumit rinnastuu suomi24 kanssa yhteen, kun niissä ne aiheiden aloituksetkin on niin usein sellaisia että..
Ei siis tullut mielenkään ruveta siellä kirjoittelemaan. Tänne tulin katselemaan vain kokeilumielessä, ja tuli jäätyä. Mukava paikka. :)

Takaisin