Niin ei tosiaan tartte juuri valvoa, kun on fiksua porukkaa :) Siitä asti kun mie oon moderoinu oon kerran kaks tainnu joutua mitään asiattomuuksia poistamaan. Harvassa on ne kerrat.
Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
Ite kanssa tuli tänne heti sellainen tunne, että voi uskoakin jotain mitä muut kirjoittaa ja viitsii ehkä omista tunnoistaankin avautua.. Muilla forumeilla käy lähinnä nauramassa ihmisten jutuille, kun ovat niin päättömiä... mutta tosin harvoin niitä viitsii edes käydä lukemassa.
Kaksplussalla nekin paikat mihin voi kirjautumatta kirjottaa on niin kaameita et ei hyi ää! Kun sit taas jotkut ketjut joissa vaan rekisteröityneet on, niin on ihan asiallisiakin olleet. Olisko sit se rekisteröityminen se mikä saa vähän ees ajattelemaan mitä kirjottaa? Kun voi "anonyymisti" sanoa niin tuntuu et moni sanoo just eikä melkeen kaiken sen mitä mieleen juolahtaa ja sinne sit mennäänkin juuri siksi et saa "purettua" omaa oloaan sinne ja "boostattua" egoaan kuten kiusaajat konsaan... Ala-astemeininkiä!
en voi kuin olla samaa mieltä..mikähän siinä onkaan,täällä olen lukenut vain hyväntahtoisia kirjoituksia.Olen palstaillut muuallakin,joissa ahdistanut se kissatappelumeininki useissa keskusteluissa.
Minä en edes harkinnut Kaksplussaa sillon, kun mietin mihin mammajuttuun menisi mukaan. Vau.fi oli melko varma jo ihan alkuviikkoina ja mitä on lukenut, niin porukka on kyllä tosi mukavaa ja ottaa hyvästi vastaan, kannustavaa jne. :)