Vatsan kasvaminen

Mullakin vatsalihakset on antaneet periksi ja niitä jännittäessä vatsa menee sellaseksi neliöksi :D Hauskan näköistä tiukkojen paitojen kanssa, kun välillä asentoa vaihtaessa maha muuttaa muotoa :D

Mulla on koko ajan selvästi suurempi maha. Kuka vaan joka seuraa mua töissä kyllä huomaa että vatsa pullottaa. Se, onko se ruokaa vai vauva on mysteeri vielä monille, kun eihän ne raukat kehtaa kysyä. Buaha

Huomenna tulee 12 vko täyteen ja nyt ihan lähipäivinä on maha pullahtanut palloksi. Melkein kuin olisi jo kuudennella kuulla.... osa on varmaan kyllä ihan rehellistä läskiä....

Mulla on varsinkin iltaisin ihan järkyttävän iso pötsi. Varsinainen vauvamaha on lähinnä kohdun pullistuma ihan alavatsassa, mut se ilmeisesti jo työntää suolistoa niin eri asentoon, että se ja keskenmenojen tuomat läskit ja iltaturvotus saa kyllä meikäläisen näyttämään jättiläiseltä.. Viikkoja nyt 13+4.

Onpas jännää ku tää o jo 3raskaus(4lapsi) ja vasta nyt kuulen jostain suolten siirtymisestä :O tosin en oo aiemmissa missää tälläses keskustelu jutus ollukaan... Kivaa kyl ny olla. :)

Mullakin on entistä läskiä sen verran ettei oo kukaan vielä maininnut vatsan kasvusta. Itse huomaan sen siitä ettei entiset housut enää sovi välttämättä kiinni tai ovat tiukkoja vyötäröltä. Viikot nyt 14+3. Eilen laitoin marjametsään kaksimetrisen mieheni tuulihousut. :D Ei olleet edes pitkät kun vedin vyötärön kainaloon. :) Töissä menee vielä entiset löysät paidat. Paino on nyt sama kuin ennen raskautta. Odotan kyllä sitä oikeaa vauvamahaa. :)

Jännittää vähän mennä lomalta töihin, kun vatsa ja etenkin alavatsa kyllä pömpöttää huomattavasti. Olen hoikka ja vatsa ei kyllä ennen raskautta ole pömpöttänyt.:hilarious: En odottanut sen näkyvän vielä pitkään aikaan, mutta väärässä olin. Muutenkin työpaikan naiset liikkuvia raskaustestejä, seuraavat kyllä silmä kovana. Jos yhdenkin kerran jättää kahvia juomatta tai syö vähänkään enemmän, niin kuulee kyllä heti olevansa raskaana. Tiedän tämän kokemuksen rintaäänellä sanoa.. Mitähän sitä nyt vastaa kun alkaa kysymyksiä raskaudesta kuulla
.? Tähän saakka ne on voinut kieltää, kun raskaana en ole ollut. Ensiviikolla meneillään rv 12 + 1 kun töihin pitää suunnata, niin ei oikein tee mieli vielä kaikille kertoa.:sour:

Viimeksi kun olin raskaana ja töissä (nyt pojan kaa kotona) niin jos joku kysyi oonko raskaana niin mä vaim huudahdin "Mitä? En kai mä niin paljon ole lihonut? Vain muutama lomakilo tullut! Kauheeta. Pitää alkaa laihduttaa" :D ja meni täydestä jonkin aikaa :D

Tänään 10+5 ja iltaturvotuksen aikaan mun maha näyttää yhtä isolta kun esikoista odottaessa jossain viikolla 20+.:eek:

Mulla on ihan superpahat turvotukset... :o Hyi että, kyllä se selkee raskausmaha ois nyt parempi, kun tää +10kg näyttävä maha! :D

Musta tuntuu että nyt se alkuturvotus katosi jonnekkin ja maha pieneni sen myötä samoihin mittoihin mitä ennen raskautta.. Rv 13+4 tänään menossa eikä minusta masu ole enää niin iso mitä viimeviikolla. Jospa se tästä alkaa vauvamaha nyt sitten kasvamaan!

Näkyy mulla tosin yllättävän selkeä kumpu tässä muuten laihassa kropassa silloinkin, kun ei turvota. Ihmettelen vain että paino vaan laskee vaikka masu kasvaa.:shy:

Hello :)
Uusi vanha täällä. Eli joskus 4v sitten liittynyt, mutta nyt paluu takaisin tauon jälkeen tämän uuden odotuksen myötä.

Nyt rv 11+2 (vrk vaihtuu juuri eli 3) ja kolmas raskaus menossa. Masu on tällä viikolla pullahtanut esille sen verran että mielestäni alkaa näkyä. Kyllä se vetämällä vielä sisään tulee ja aamulla on litteämpi mutta selkeästi enemmän esillä kuin aiemmin.
Tulevana perjantaina np-ultra, jännittää :cat:

Mullakin näkyy lähinnä jäätävä turvotus. Näyttää tosiaan siltä kuin olisi lihonut reilusti, vaikka vaaka näyttää samaa kuin ennen raskauttakin (bmi noin 20). Ehkä se ihan vähän pullottaa ilman turvotustakin, mutta turvotus on ollut lähiaikoina niin jatkuvaa, etten edes muista miltä näyttää (ja tuntuu!!) kun ei ole kamala turvotus päällä.

Menispä tämä oire ohi :D

Mulla kanssa jonkin aikaa jo näkynyt ihan selvästi. Viikot 12+3. Kun on luonnostaankin pömppö niin se aika nopeesti siitä nousee. Enkä oo jaksanut salailla. Tänäänkin kerroin yhdelle työkaverille, joka sanoi, että se näkyy jo.

Viikot on nyt 12+5, mut tää turvotus mahassa on aivan älytön Kolmas raskaus, mut en kuvitellu mahan näkyvän näin voimakkaasti. Ja siis se näyttää enemmän pallolta aina syömisen jälkeen.

Liitteet

• 1473419732071.jpg
    1473419732071.jpg
    37.2 KB · Katsottu: 55
Takaisin