Vatsakipu

No näinhän se on. Johonkin se raha aina menee niin miksei näinkin tärkeään asiaan "tuhlaisi". Ärsyttää itseä se, ettei vaan heti mennyt yksityiselle vaan jäin soittelemaan kunnallisille... kaikki pe illan ajat menneet ja yksityiseltä en löytänyt yhtäkään vapaata aikaa gynegologille nyt vklp vaan vasta ma vaikka pääkaupunkiseudulla asun. Taas kaksi lisäpäivää asioiden pyörittelyyn mielessä...

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Onpas siellä ajat sitten kortilla :sad001 jospa saat kuitenkin maanantaina hyviä uutisia! Harmi että viikonloppu nyt sitten menee asiaa vatvoessa :sad001

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Oletko Bebu koittanut Femedasta (Kalevankadulta) Tai Felicitaksesta (Urho Kekkosen kadulta)
Jos kerrot tilanteen, ja että, nopea tsekkaus riittää?
 
Internet ei ainakaan anna vapaita aikoja :sad001

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Onko muilla ollut normaalia enemmän pistelyä ja juilimista masuissanne kun menkkojen pitäisi lähestyä? Lähinnä sellaista kohdun tiedostamista ja epämukavuutta ollut koko päivän muttei varsinaisia kipuja. Viikkoja siis 7+0. Uni maistuu ja rasvaiset ruoat ällöttävät. Ennen tätä ei siis mitään.
 
Motivaatiovalas täällä on ollu, 7+5 lähtien tähän päivään 8+2 asti. Mulla tosin on ihan kivuliastakin jomottelua. Jostain luin että näillä viikoilla kohtu kasvaa kovaa vauhtia ja tuntemukset voi johtua siitä tai sitten siitä että menkkojen "kuuluis" alkaa. Mut mene ja tiedä taas.. :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla kans oli tää "kipukohtaus" ja vuoto just siihen aikaan kun normaalisti olis kuukautiset. :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Bebu toivotaan että jomottelusi johtuisikin sit menkoista. Tuuthan huomenna kertomaan miltä ultrassa näytti. Oot meidän muiden inkkariopas! / pioneeri!
 
Tulen kyllä. Pitää muistaa se, että meillä kaikilla kivut, tuntemukset ja oman kropan muutokset ovat kuitenkin yksilöllisiä eikä niitä kannata sokeasti verrata. Täytyy myöntää, että itse olen sortunut kahlaamaan keskuspalstojen viidakossa ja yksi diagnoosini oli esim. että kysta se vaan puhkesi!:D onneks kauaa ei tarvitse enää elää epätietoisuudessa.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Ultrassa näkyi tyhjä kohtu ja 18mm kysta. Hyvästit ja parempaa odotusta teille muille!

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Bebu : olen todella pahoillani :sad001 hyvä kuitenkin että menit itse ultraan, törkeää etteivät neuvolassa tehneet asialle mitään. Voimia sinne kovasti ♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Voi ei bebu :sad001 Johan näitä huonoja uutisia nyt tulee. Voimia ja jaksamisia sinne ♥ Koitahan jaksaa!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos. Teidän kanssa kirjoittelu auttoi epätietoisuudessa kovastikkin, kiitos siitä teille! Yritän löytää tästä kauheudesta jotain positiivista ja nyt tiedän olevani hedelmällinen, eläväni parisuhteessa johon uskon ja jossa haluan pysyä miksei vaikkka koko loppuelämän. Tiedän myös haluavani lapsen enemmän kuin mitään muuta. Pidän myös positiivisens sitä seikkaa, että vartaloni toimi "hyvin" ja kohtu tyhjeni itsenäisesti. Vaikka löydän asiasta jotain hyvääkin niin kyllä mua itkettää, surettaa ja vihastuttaa. Pettynyt olo kaiken kaikkiaan.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Oon bebu pahoillani suru-uutisesta :sad001 tunteet on varmasti pinnassa, mutta vaikutat suhtautuvan asiaan myös ihanalla järkevyydellä. Onhan se jo helpotus, ettei tarvii käydä läpi tulehduksia tai kaavintoja ja sitä jopa viikoiks/kuukausiks venyvää jälkipeliä. Kohtukaan ei joudu niin koville ja yrittämisen ja toivomisen voi alottaa nopeemmin. Toivottavasti suru tulee hyvin käsiteltyä ja muuttuu pian iloksi ja se toivottu lapsi ilmoittelee tulostaan:Heartred
 
Takaisin
Top