Vatsakipu

bebu

Jostain jotain jo tietävä
Eilen tuli vessakäyntien yhteydessä niukkaa ruskeaa vuotoa. Tänään alkoi samanlaiset kivut kun yleensä kuukautisten alussa. Kipu kumminkin voimistui todella paljon ja tuntui alaselässä asti. Sattui niin paljon, etten pystynyt keskittymään mihinkään enkä olemaan aloillani.. kipu aaltoili ja välillä tuli ihan kipuväristyksiä. Oksetti myös, kasvoista menin ihan kalpeaksi ja iho nihkeäksi. Lämpö putosi reilusti alle 36 asteen. Särky helpotti n. Tunnin kuluttua kun otin särkylääkkeen. Samalla kun kipu alkoi, alkoi myös verinen vuoto. Nyt pelottaa aivan hirveästi menikö tämä nyt kesken! Onko kellään samanlaisia oireita?

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi eikä :sad001 Paljon sulla on viikkoja?

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Millä viikoilla olet bebu? Menkkamaista jomotusta on kyllä ollut muttei mitään mihin särkelääkettä ois tarttenut ottaa. Ja reilumpi vuoto kyllä tietenkin aina kuullostaa ikävältä. Toivon todella että olisi väärä hälytys♡ ootko soittanu neuvolaan tms..?

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
7+6 vuotoa samalla tavalla kuin kuukautisten aikaan. Pystyy hyvin seuraamaan kun käytän kuukuppia. Neuvolaan en ole ottanut yhteyttä kun tämä tapahtui pari tuntia sitten... Ajattelin soittaa pe aamusta neuvolaan. Just tässä mietin et pitäskö huomenna mennä yksityiselle niin sais mielenrauhan. Ensimmäinen neuvolaki ku olis vasta 11.6. Ihan tosi paska olo on

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
bebu: onko kivut edelleen samanlaiset/kovat? Onks hyytymiä tms.. mukana? Mielenrauhaa se yksityiselle meno varmaan ainakin tois..kunnallisella puolella saattaa venyä ultraan pääsy..riippuu siitä miten lääkäri on paikalla.. voimia sinne hurjasti ♡♡ toivottavasti olisi jotain muuta! Eiks sulla nyt niinkun ois menkka aika normaalisti? Jos se ois sitä, toivotaan!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Vatsa ja selkäkivut loppu parikytminuuttia särkylääkkeen oton jälkeen. Veren mukana tuli pienen pieni hyytymä ja vähän semmoista limaista verta, todella kummallista. Normaalisti kuukautiseni olisivat juuri tähän aikaan. Kovasti toivon tämän olevan siitä johtuvaa! Kyllä mun on varmaan pakko huomenna mennä yksityiselle... kiitos teidän kommenteista!:Heartred Ne antavat voimia, vaikkei uskoisikaan. :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
No kuullostaa siltä että voiskin olla kuukautiset tms.. eikai keskenmeno kivut tavan särkylääkkeen vaikutuksella katoa? Ei ole itsellä kokemusta. Ja jos ei ole vuoto kovin runsasta/hyytymiä niin sekin aina parempi! Tsemppiä matkaan! Ajankohta sopisi ainakin valemenkoille...Kannattaa varmaan käydä niin saa rauhan!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Bebu, mä aikoinaan soitin neuvolaan kun kolme päivää plussaamisen jälkeen aloin vuotaa. Pääsin heti seuraavana päivänä ultraan, vaikken ollu aiemmin edes ollut neuvolaan yhteydessä :) Kannattaa siis kyllä kunnallisen kautta ensin koittaa päästä ultraan, siinä säästää paljon rahaa!

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin se voi kyllä olla eri kunnissa erilailla. Meillä täällä lekuri joka voi ultrata kerran viikossa paikalla...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Täytyy nyt seurata vuotoa ja omia fiiliä... mieluiten säästäisin mahd paljon rahaa, niin voisi pikkuisen kanssa olla kotona kauemmin :) yritän nyt malttaa ja miettiä muita juttuja!

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä kyllä käyttäisin kaikki teatraaliset taitoni ja menisin ihan päivystykseen vähän liioittelemaan särkyjäni...
 
Jos on kovat kivut niin kai ny sillä perusteella voi jo päivystykseen mennä? :/
 
Luulis voivan! Minä oon kyllä kans yks sellainen sätky että tarttis heti päästä johonkin..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Jos tää kesken on menny niin sille ei voi mitään päivystyksessäkään... oon ollu kivuton sen särkylääkkeen oton jälkeen eikä sekään tietty enää vaikuta. Veristä vuotoa on tullu edelleen niinku menkoissa ja yks verinen klimppi lisää....

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on tuhruttanu ja kramppaillu ti asti. Mulla on nyt tod.näk keskenmeno edessä. Sikiöpussi ja ruskuaispussi löyty ma, vastas 4+4, piti olla 7+1. Todella koviakin kramppeja nyt ollut joiden seurauksena rusehtavaa kuivaa verta ja 2 otteeseen jäänyt kirkasta paperiin. Se kipu tuntuu munasarjoissa ja säteilee reisiin. Yleisvointi on ihan kamala. Maanantaina uus ultra ja eiköhän ne cytotecit anna sitten, jos ei nyt ala vuotamaman itekseen.
 
Mä oon tosi pahoillani :sad001 Saa nähä onko mullakkaan enää mitään tuolla. Mulla oli koko alavatsa kipeä sekä säteili selkään. Vointi normalisoitui heti sen jälkeen kun se kipulääke alko vaikuttamaan. Huomenna soitan neuvolaan ja pyydän päästä tutkimuksiin... pelottaa vaan vaihtoehto et jos tää toukka onki ohdun ulkopuolinen jos sielä vielä on jtn. mut kuten sanoin olo on todella normaali. Yön aikana tullu punaruskeeta paksumpaa limaa. Yritän pysyä rauhallisin mielin ja raskaana oon niin kauan kunnes toisin todistetaan!

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Neuvolasta enkä terkkarilta saanu aikaan. Sanoivat, että seuraile ja päivystyksee jos tulee kipuja. Pitää yksityiselle varmaa pitää mennä. Vuotoa ei tullu ku eilen tosi vähän. Epäilevät mulla siis valekuukautumisia :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Bebu : Onpa kumma etteivät ultranneet :O meinaatko yksityiselle? Jospa ne tosiaan olisi sitä :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Toivon tosissaan! Kyllä ajattelin. Teen yötyötä itse niin hankaloittaa hieman kun kaikki ajat on päiväseltään, mutta alkuviikosta on kyllä päästävä.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Bebu : toivottavasti onnistuu! Ihmettelen kyllä etteivät kunnan puolella mitään tarkistelleet..harmi että itse pitää pitkä penni maksaa. Tokihan sitä mielenrauhan takia maksaa melki mitä vaan mutta silti :/

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top