Vasta 3cm auki...?

Senna89: Muista sairaaloista en tiedä, mutta ainakin Seinäjoen nettisivuilla lukee, että vain lapsen isä ja mahdolliset vauvan sisarukset saa vierailla vierailuajalla. Olikohan perusteena se, että jos huoneessa on muitakin äitejä niin saavat sitten hekin rauhaa yms. Mun vanhemmat asuu 150 km päässä ja anoppi 180 km päässä, että ei meillä ainakaan noita vierailijoita ole tulossa :) Löytyisikö sun paikkakunnan sairaalan nettisivuilta jotakin ohjeita tohon? :)
 
Kys:issä osastolle saa tulla vain isä ja sisarukset. Esikoisen synnyttyä anoppi ja appis tuli kattomaan poikaa, lasiovien läpi. Eli eipä siitä paljon appikset kostuneet mutta tiesivät tämän. Nyt luulen että tuleevat vasta kotona käymään, matkaa kuitenkin on sairaalaan se reilu 100km.
Äiti asui viimeksi toisella puolella Suomea joten näki pojan "vasta" kahden viikon ikäisenä. Isä oli töissä.

Nyt luulen tosiaan että tuleevat sit kaikki kotona käymään kun ei siellä sairaalassa pääse vauvaan tutustumaan.
 
ainakin vuos sitte kun synnytin naistenklinikalla, niin sai tulla muutkin kun isä katsomaan vierailuajalla, mikä oli tunnin joka päivä :) Ja kun mä olin vielä perhehuoneessa yksin, niin kätilö sano ettei se välitä kuka siellä käy ja millon :D
 
Koksiin saa tulla vain isä, sisarukset ja isovanhemmat käymään sinne osastolle. Siihen hissiaulaan voi äiti mennä ainakin, ja siihen saa sit tulla muitakin vieraita..

Ehtii ne muut vieraat tulla sit kotiuduttuakin.. :)
 
Meillä saa isä tulla vierailuaikoina ja sitten meidän vanhemmat 17-19 vierailemaan muttei saa kauaa olla.. :o
 
Takaisin
Top