Varhaisultrista?

Mulla maanantaina edessä..7+4 mennään sitten :) Ois pitäny ottaa huomiseks,nyt joutuu vkolopun kärvisteleen :grin
 
Kävin tänään alkuraskauden ultrassa ja koko oli 2,2cm eli 8+6 viikkoa. Heittää laskettuun aikaan 5 päivää, mutta sitä ei kuulemma muuteta jos heitto alle viikon. Oli ihana nähdä et kaikki oli hyvin ja pikkusen sydän sykki ❤️ Kolmen viikon päästä oliski jo nt- ultra. Toivottavasti aika menis nopeasti!
 
Mulla maanantaina edessä..7+4 mennään sitten :) Ois pitäny ottaa huomiseks,nyt joutuu vkolopun kärvisteleen :grin

^^^
Kuis ultra meni Satsa?

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
DSC_0193.JPG
Oikein hyvin,en muistanutkaan tänne päivittää :) Säännöllinen syke löyty,pituutta 15mm ja la muuttu kaks päivää aiemmaks :Heartred Lääkärin mielestä näytti oikein hyvältä.Pääsen kuitenkin samaan hintaan uusinta ultraan kahden viikon päästä kun on toistuvia keskenmenoja takana.
 
Onkos kenelläkään uusia ultatietoja? Viikkoja ja mittoja? Itse vasta ekaa ultraa odottelen, kun en mihinkään erityiseen alkuraskauden ultraan halunnut, niin olisi mielenkiintoista tietää, millaisissa mitoissa pikkuisenne menevät.
 
Huomenna uusinta ar-ultra ja vasta 4.9 nt-ultra :)
En takuulla saa unta yöllä kun jännittää niin kauheesti!Oireita on niin paljon etten sinällään huolissani ole,lähinnä pelottaa onko kasvanu normaalisti ym.
 
Minulla nt ultra tiistaina :) eli rv10+5. Voin päivittää tänne kunhan muistan :D
Olin alkuraskauden ultrassakin, vastasi täysin oletettuja viikkoja/päiviä: 6+5 ja koko oli tuolloin 6.2mm(tiesinkin täsmälleen hedelmöittymispäivän, tunnen ovulaation). Sydämen syke näkyi ja yksi alkio :) Jännä nähdä jo näin hetipian kädellinen ja jalallinen olio ♥ tai toivotaan että kaikki masussa hyvin! Käyn yksityisellä luottogynellä, hän suositteli nt ultraa heti 10+viikolla, kuulemma pystyy arvioimaan paremmin turvotuksen tms. Näistä ultrista saa myös hyvät kela-korvaukset, ei maksa kuin pari kymppiä enemmän kuin kunnallisessa.
 
Mulla oli viikolla 8+5 önnämöykyn mitta 3.80mm. Ultrs nyt 2.9 (rv 12 tällä hetkellä)

Sent from my SM-N9005 using Vau Foorumi mobile app
 
:love7 Meidän pikkuinen oli 12+5 ultrassa 6.4centtiä pitkä ja oli kova liikkumaan,oikein esitteli itseänsä. Kuvaa en saanut jostain syystä ladattua mutta tulee myöhemmin kun lataan tabletille kuvat.
Nyt niinkun huomaa kuinka onnellinen olo on. Seuraava ultra olis 24.10.
 
Katselin juuri äitiyskorttia ja olen nyt ihan hämilläni :D Tuntuu, että se ultraajatäti on ihan omiaan höpötelly.. Ultrauksesta on siis merkannut, että koko 61 mm ja vastaa 12+4. Ja meille siis sanoi tuon, että vastaa viikkoja (12+6) ja koko on 5,95 cm. Koitappa nyt saada sitten selkoa miten on! :p

Toivottavasti ei ole rakenneultra samalla viuhtojalla!!
 
Sehän ottaa siinä useita kuvia ja mittoja ja ilmeisesti on sitten merkannut tietoihin eri tiedon, kuin minkä teille sanoi.
 
Meillä se otti parikin kuvaa "poikkileikkauksesta". Ekan mukaan olis 12+2 mut totes et oli vähän huono ku sai napattua vähän paremman hetki myöhemmin ja olikin 12+1 vaikka ite laskeskeltiin (tosi epäsäännölliset ja epämääräiset menkat) et ois ollu 11+6. Ultrassa käyty siis maanantaina :)
 
Tuo ultran perusteella annettava laskettu aikahan perustuu tosiaan vauvan mittoihin, ei edellisiin menkkoihin tai kierron pituuteen.
 
Juu, sitä sekin sano ultrassa. Mutta myös sen et mitään ei lähdetä muuttelemaan. Rajana taitaa olla 4päivän ero...
 
Kaikki oli oikein hyvin :Heartred Pää-peppu mitta 4,9 cm,niskaturvotus oli 1mm,laskettu aika siirty 21.3 eli viikkoo aiempi kun neuvolan laskujen mukaan.Syke oli hyvä,samoin liikkeet.Siinä tullu vanhempiinsa että kuvata ei ois saanu millään,3D kuvaa ei saatu otettua kun kaveri käänty ja painu syvemmälle :grin
 
mä kävin rv 7+0 alkuraskauden uä ja nt-ultrassa rv 12+2.Nt-ultrassa oli kyllä ihana miten pikkuinen näytti aivan vauvalta ja liikutteli paljon käsiä. Sydänäänetkin kuunneltiin.❤ Seuraava ultra oiski vasta lokakuussa rv 20, tuntuu ikuisuudelta sitä odottaa :D
 
Takaisin
Top