Varhaisultrista?

nijaje

Vauhtiin päässyt keskustelija
Muistaako mammat,jotka ootte käyny varhaisultrassa,mitä oli mitat ja vastasko aikaa? Mulla gynen laskujen mukaan oli nyt 7+1 ja vastas viikkoo 7+0.Pituutta sai sen 10mm. :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Missä voi käydä ottamassa varhaisultran?kun eka neuvolakäyntikin on vasta rv.8.kiinnostais kovasti kaikki ultrat.olen ajatellut mennä 3d-ultraankin kun on rv.ja tarpeeksi,että siitä on hyötyä.
 
Rolle 2012, yksityisille terveysasemille voi mennä, mut maksaa tietty :)
Täällä kouvolassa kouvolan lääkäriasema on edukkain, kävin sielöä esikoisesta ja oli vähän päälle 60€ :) kun terveystalolla ja mehiläisessä saa maksaa miltei 150€


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Varhaisultraan ei kannata mennä ennen 6+3, koska hirveästi siyä ennen ei näy sydämensykettä. Itse odotan myös ultraani rv 6+4, mutta sinne on vielä aikaa.... (4.8.14)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mulla olisi se ultra 6+4. ykstyiselle terveystalossa juu mäkin menen. ja se maksaa. pitää katsoa rahatilanne kun omien sairauksien takia olisi erityisseurannassa hyvä olla koko raskauden et jos voisin ykstyisellä hoitaa koko neuvola puolen.
 
Juup...Mehiläises se meikä kävi ja nam,ku makso..huhuh..jos noi olis puolilmasii,ni tuollaha vois ravatakki koko ajan :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
jeejee :D Paljonkos oli mittaa?

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
@ anskki: Siis nyt vast rupesin miettii..tarkoititko siis 41mm?Ettei olis ollu 4.1 mm?

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään käyty varhaisultrassa, sai mittojen mukaan viikoiks 7+5 ja tänää olis menkoista laskettuna 8+2 mut sanonet nois voi olla heittoo viiskin päivää joten ihan vastaa viikkoja :)



Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Ensi viikolla varhaisultra, kovasti jännittää! Luulisin että viikkoja silloin jotain 7+5? :)
 
Takaisin
Top