Varhaisultrat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Seralyn
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
15.6. / Uniensinilintu / 6+3
17.6. / Grin / 7+0
18.6. / Seralyn / 6+3
18.6 / Suviiii9 / 7+0
18.6. / Savannah / 7+0
18.6. / Minnix 6+5
22.6. / Syyskukka / 7+2
22.6. / Helikeiju / 7+5
22.6./ Voikukkia/ 6+6
23.6. / pupudu / 8+1
24.6 / Ananana / 7+3
25.6. / Jenspaaa / 8+2
25.6. / Kidagakash / 7+5
30.6. / Kumpare / 7+0
1.7. / Suhvelo / 7+3
1.7. / Odottavainen91 / 8+0 (arvio, kierto imetyksen vuoksi epÀsÀÀnnöllinen)
3.7 / Ninspi / 6+3
7.7 / Mami4 / 7+6 (uskoisin ettÀ heittÀÀ melkeen viikolla taaksepÀin)
9.7. / pienitimantti/ 7+1

@Syyskukka voi eikĂ€ 😭 oon tosi pahoillani ❀‍đŸ©č paljon voimia sinne ja toivottavasti asia selviĂ€si mahdollisimman pian 🙏 Inhottavaa tollanen odottaminenkin tĂ€hĂ€n pÀÀlle 😓 onko tiedossa vielĂ€ milloin aika tutkimuksiin olisi? Jos jaksat, niin pĂ€ivittele tilannetta ❀

Kiitos kaikille ❀

@pupudu ymmĂ€rsin niin, ettĂ€ muhun otettaisiin tĂ€mĂ€n viikon aikana yhteyttĂ€. Ja jos mulle tulee jotain vakavia oireita ennen sitĂ€, pitÀÀ mennĂ€ pĂ€ivystykseen tai soittaa 112. KĂ€tilö arveli, ettĂ€ tĂ€tĂ€ saatetaan hoitaa metotreksaatti-pistoksilla. Luettiin puolison kanssa netistĂ€, ettĂ€ tuon lÀÀkkeen kĂ€yttĂ€misestĂ€ pitÀÀ odottaa 3 kk ennen kuin yrittÀÀ uudestaan raskautua, koska se on haitallinen sikiölle. Seuraava yritys menee siis ehkĂ€ jonnekin syksylle. 🙁 Toki kyselen asiasta lisÀÀ, kun pÀÀsen niihin tutkimuksiin.

Kiitos kaikille ❀

@pupudu ymmĂ€rsin niin, ettĂ€ muhun otettaisiin tĂ€mĂ€n viikon aikana yhteyttĂ€. Ja jos mulle tulee jotain vakavia oireita ennen sitĂ€, pitÀÀ mennĂ€ pĂ€ivystykseen tai soittaa 112. KĂ€tilö arveli, ettĂ€ tĂ€tĂ€ saatetaan hoitaa metotreksaatti-pistoksilla. Luettiin puolison kanssa netistĂ€, ettĂ€ tuon lÀÀkkeen kĂ€yttĂ€misestĂ€ pitÀÀ odottaa 3 kk ennen kuin yrittÀÀ uudestaan raskautua, koska se on haitallinen sikiölle. Seuraava yritys menee siis ehkĂ€ jonnekin syksylle. 🙁 Toki kyselen asiasta lisÀÀ, kun pÀÀsen niihin tutkimuksiin.
Huh onpahan prosessi 😔👎 Ei oo millÀÀn tavalla reilua peliĂ€ aina tÀÀ lasten yrittĂ€minenkÀÀn đŸ˜Ș TĂ€mmöstĂ€ shittiĂ€ se elĂ€mĂ€ vĂ€lillĂ€ eteen tuo. Mutta toivottavasti kaikki lopulta kÀÀntyy vielĂ€ hyvĂ€ksi â€ïžđŸ™

TÀÀllĂ€ pÀÀstiin juuri ekaa kertaa nĂ€kemÀÀn pĂ€iviĂ€ vastaava ja vahvasykkeinen pieni pötkylĂ€ đŸ„čâ€ïžđŸ™ nyt on kyllĂ€ niin onnellinen ja helpottunut olo ettei voi uskoakaan đŸ™â€ïžâ€ïžâ€ïž puhuttiin just miehen kanssa ettĂ€ tÀÀ oli nyt se meidĂ€n positiivinen raskaustesti 😂
Voimia vielĂ€ kaikille jotka ei pÀÀsseet ultrasta hyvillĂ€ uutisilla ja paljon hyvĂ€n onnen vauvapölyjĂ€ ja vauvaliimaa kaikille jotka vielĂ€ varhaisultraa odottaa đŸŒˆâ€ïžâ€ïž

Huomenna olis mun vuoro. JÀnnittÀÀ ihan todella paljon ja koko ajan mielessÀ pyörii kaikki vaihtoehdot. MielessÀ on mikÀ kaikki voi mennÀ pieleen ja samalla myös pelko kaksosista. :Face Without Mouth: Aika ei kulu ja lopputulokseen ei itse pysty mitenkÀÀn vaikuttamaan.

@pupudu onpas ihania uutisia!! â€ïžđŸŒˆ

@Ananana tosi paljon tsemppiĂ€ huomiseen đŸ«¶ jos jotain oon tĂ€stĂ€ elĂ€mĂ€stĂ€ oppinut niin sen, ettĂ€ aika kuluu halusi sitĂ€ tai ei đŸ„ș se on siunaus ja kirous...

Oon nĂ€in đŸ€đŸ» lĂ€hellĂ€ etten varaa mieheltĂ€ salaa aikaan varhaisultraan tĂ€lle pĂ€ivÀÀ ja kĂ€y siellĂ€ yksin. 😅 Mulla olis aika ensi viikon tiistaille, mutta nyt ollut outoja tuntemuksia vasemmalla puolen mahaa niin haluaisin kĂ€ydĂ€ varmistamassa onko siellĂ€ mitÀÀn.. pĂ€ivĂ€t on kuitenkin vasta 6+1. PitĂ€iskö?

@Koiruuksia Puhuin miehen kanssa ja olisi se antanut mun varata ultran aiemmalle pÀivÀlle, mutta pÀÀtettiin ettÀ se tiistai on hyvÀ, kun silloin on 7+0 ja molemmilla on toimistopÀivÀ, joten pÀÀstÀÀn yhdessÀ ilman sÀÀtÀmistÀ samalla kyydillÀ ultrapaikalle.

LisÀksi jos siellÀ ei nÀkyisi nyt mitÀÀn niin tÀytyisi kuitenkin mennÀ kontrolliin ensi viikolla.

@Jenspaaa kiitos kysymĂ€stĂ€ se meni lopulta hyvin! đŸ„° Oon niin hujentunut! Kun astuin siihen huoneeseen, tuntu ettĂ€ ei pysty hengittĂ€mÀÀn ja olin ihan varma ettĂ€ lĂ€htee taju. Ja ihan vaan jĂ€nnityksestĂ€. Onneksi lÀÀkĂ€ri löysi pikkuisen möykkysen nopeasti ja sain nĂ€hdĂ€ sykeen.

Hiukan ehkÀ vasemmalla kÀdellÀ tehty homma heidÀn puoleltaan, mun tietoja ei oltu luettu ollenkaan ja lÀÀkÀri sitÀ tosin pahoitteli. Mutta pÀÀasia, ettÀ syke löytyi ja paikkakin oli oikea.

Niin kiitollinen olo ja toivottavasti tÀtÀ helpotusta kestÀÀ seuraavaan ultraan asti.
đŸ˜đŸ„°đŸ„č❀

Mulle tuli lĂ€hete varhaisultraan kipujen takia, mutta siellĂ€ olikin kaikki onneksi hyvin! Ultraaja oli omien sanojensa mukaan kokematon, mutta sai silti hyvĂ€n nĂ€kymĂ€n ja voi kun nĂ€in sen sykkeen niin heti aloin itkemÀÀnđŸ„č❀ ja oli tĂ€nÀÀn vielĂ€ uusinta siksi, ettĂ€ paikalle olisi tarvittaessa pÀÀssyt kokeneempi ultraaja, mutta tĂ€mĂ€ sama henkilö saikin pituudesta luotettavan tuloksen kolmen eri mittauksen perusteella.

Takaisin