Varhaisultrat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Seralyn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
15.6. / Uniensinilintu / 6+3
17.6. / Grin / 7+0
18.6. / Seralyn / 6+3
18.6 / Suviiii9 / 7+0
18.6. / Savannah / 7+0
18.6. / Minnix 6+5
22.6. / Syyskukka / 7+2
22.6. / Helikeiju / 7+5
22.6./ Voikukkia/ 6+6
23.6. / pupudu / 8+1
24.6 / Ananana / 7+3
25.6. / Jenspaaa / 8+2
25.6. / Kidagakash / 7+5
30.6. / Kumpare / 7+0
1.7. / Suhvelo / 7+3
1.7. / Odottavainen91 / 8+0 (arvio, kierto imetyksen vuoksi epäsäännöllinen)
3.7 / Ninspi / 6+3
7.7 / Mami4 / 7+6 (uskoisin että heittää melkeen viikolla taaksepäin)
9.7. / pienitimantti/ 7+1
 
@Syyskukka voi eikä 😭 oon tosi pahoillani ❤️‍🩹 paljon voimia sinne ja toivottavasti asia selviäsi mahdollisimman pian 🙏 Inhottavaa tollanen odottaminenkin tähän päälle 😓 onko tiedossa vielä milloin aika tutkimuksiin olisi? Jos jaksat, niin päivittele tilannetta ❤️
 
Kiitos kaikille ❤️

@pupudu ymmärsin niin, että muhun otettaisiin tämän viikon aikana yhteyttä. Ja jos mulle tulee jotain vakavia oireita ennen sitä, pitää mennä päivystykseen tai soittaa 112. Kätilö arveli, että tätä saatetaan hoitaa metotreksaatti-pistoksilla. Luettiin puolison kanssa netistä, että tuon lääkkeen käyttämisestä pitää odottaa 3 kk ennen kuin yrittää uudestaan raskautua, koska se on haitallinen sikiölle. Seuraava yritys menee siis ehkä jonnekin syksylle. 🙁 Toki kyselen asiasta lisää, kun pääsen niihin tutkimuksiin.
 
Takaisin
Top