Varhaisultrat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Seralyn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
15.6. / Uniensinilintu / 6+3
18.6. / Seralyn / 6+3
18.6 / Suviiii9 / 7+0
18.6. / Savannah / 7+0
22.6. / Syyskukka / 7+2
23.6. / pupudu / 8+1
24.6 / Ananana / 7+3
25.6. / Jenspaaa / 8+2
25.6. / Kidagakash / 7+5
30.6. / Kumpare / 7+0
1.7. / Suhvelo / 7+3
1.7. / Odottavainen91 / 8+0 (arvio, kierto imetyksen vuoksi epäsäännöllinen)
9.7. / pienitimantti/ 7+1
 
Meillä varattuna varhaisultra maanantaille. Jotenkin tuntui että pakko tietää mikä tilanne kun neuvolan ultriin olisi vielä niin monta viikkoa. Jännittää hirveästi jo mutta täytyisi vielä juhannus malttaa odotella.

Tsemppiä kaikille teille tämän päivän jännittäjille ❤️👍🏼

15.6. / Uniensinilintu / 6+3
18.6. / Seralyn / 6+3
18.6 / Suviiii9 / 7+0
18.6. / Savannah / 7+0
22.6. / Syyskukka / 7+2
22.6. / Helikeiju / 7+5
23.6. / pupudu / 8+1
24.6 / Ananana / 7+3
25.6. / Jenspaaa / 8+2
25.6. / Kidagakash / 7+5
30.6. / Kumpare / 7+0
1.7. / Suhvelo / 7+3
1.7. / Odottavainen91 / 8+0 (arvio, kierto imetyksen vuoksi epäsäännöllinen)
9.7. / pienitimantti/ 7+1
 
Päivitän vaikka kävinkin jo eilen ☺️ Kaikki hyvin, syke näkyi ja vastasi viikkoja

15.6. / Uniensinilintu / 6+3
17.6. / Grin / 7+0
18.6. / Seralyn / 6+3
18.6 / Suviiii9 / 7+0
18.6. / Savannah / 7+0
22.6. / Syyskukka / 7+2
22.6. / Helikeiju / 7+5
23.6. / pupudu / 8+1
24.6 / Ananana / 7+3
25.6. / Jenspaaa / 8+2
25.6. / Kidagakash / 7+5
30.6. / Kumpare / 7+0
1.7. / Suhvelo / 7+3
1.7. / Odottavainen91 / 8+0 (arvio, kierto imetyksen vuoksi epäsäännöllinen)
9.7. / pienitimantti/ 7+1
 
Kävin kun epäilin, että kaikki ei oo hyvin. 6+4 oli mitat ja syke löytyi ja oli siellä missä pitikin🥹

15.6. / Uniensinilintu / 6+3
17.6. / Grin / 7+0
18.6. / Seralyn / 6+3
18.6 / Suviiii9 / 7+0
18.6. / Savannah / 7+0
18.6. / Minnix 6+5
22.6. / Syyskukka / 7+2
22.6. / Helikeiju / 7+5
23.6. / pupudu / 8+1
24.6 / Ananana / 7+3
25.6. / Jenspaaa / 8+2
25.6. / Kidagakash / 7+5
30.6. / Kumpare / 7+0
1.7. / Suhvelo / 7+3
1.7. / Odottavainen91 / 8+0 (arvio, kierto imetyksen vuoksi epäsäännöllinen)
9.7. / pienitimantti/ 7+1
 
15.6. / Uniensinilintu / 6+3
17.6. / Grin / 7+0
18.6. / Seralyn / 6+3
18.6 / Suviiii9 / 7+0
18.6. / Savannah / 7+0
18.6. / Minnix 6+5
22.6. / Syyskukka / 7+2
22.6. / Helikeiju / 7+5
23.6. / pupudu / 8+1
24.6 / Ananana / 7+3
25.6. / Jenspaaa / 8+2
25.6. / Kidagakash / 7+5
30.6. / Kumpare / 7+0
1.7. / Suhvelo / 7+3
1.7. / Odottavainen91 / 8+0 (arvio, kierto imetyksen vuoksi epäsäännöllinen)
7.7 / Mami4 / 7+6 (uskoisin että heittää melkeen viikolla taaksepäin)
9.7. / pienitimantti/ 7+1
 
Voi että, tämä pari viikkoa on tuntunut pitkältä ajalta, kun odottanut ultraan pääsyä.😅 Pitäisi tämä päivä jotenkin kestää olla, jännittää!

15.6. / Uniensinilintu / 6+3
17.6. / Grin / 7+0
18.6. / Seralyn / 6+3
18.6 / Suviiii9 / 7+0
18.6. / Savannah / 7+0
18.6. / Minnix 6+5
22.6. / Syyskukka / 7+2
22.6. / Helikeiju / 7+5
22.6./ Voikukkia/ 6+6
23.6. / pupudu / 8+1
24.6 / Ananana / 7+3
25.6. / Jenspaaa / 8+2
25.6. / Kidagakash / 7+5
30.6. / Kumpare / 7+0
1.7. / Suhvelo / 7+3
1.7. / Odottavainen91 / 8+0 (arvio, kierto imetyksen vuoksi epäsäännöllinen)
7.7 / Mami4 / 7+6 (uskoisin että heittää melkeen viikolla taaksepäin)
9.7. / pienitimantti/ 7+1
 
Voi että, tämä pari viikkoa on tuntunut pitkältä ajalta, kun odottanut ultraan pääsyä.😅 Pitäisi tämä päivä jotenkin kestää olla, jännittää!

15.6. / Uniensinilintu / 6+3
17.6. / Grin / 7+0
18.6. / Seralyn / 6+3
18.6 / Suviiii9 / 7+0
18.6. / Savannah / 7+0
18.6. / Minnix 6+5
22.6. / Syyskukka / 7+2
22.6. / Helikeiju / 7+5
22.6./ Voikukkia/ 6+6
23.6. / pupudu / 8+1
24.6 / Ananana / 7+3
25.6. / Jenspaaa / 8+2
25.6. / Kidagakash / 7+5
30.6. / Kumpare / 7+0
1.7. / Suhvelo / 7+3
1.7. / Odottavainen91 / 8+0 (arvio, kierto imetyksen vuoksi epäsäännöllinen)
7.7 / Mami4 / 7+6 (uskoisin että heittää melkeen viikolla taaksepäin)
9.7. / pienitimantti/ 7+1
Miten teillä meni? Ja @Syyskukka ? ❤️
 
En oo ikinä käynyt varhaisultrassa, miltä teillä se kuva näytti ketkä on käyny 7+0 -->?
Näkyykö jotain ns hahmoa siellä vai ihan vaan sydämen syke vai miten?
 
Onneksi olkoon @Voikukkia ! ❤️

Me saatiin valitettavasti huonoja uutisia. ❤️‍🩹 Kätilö nimittäin totesi kohdun olevan tyhjä. Täytyy sanoa, että sitä en osannut odottaa.

Epäilynä on kohdunulkoinen raskaus, mutta kätilö ei kuitenkaan havainnut ultraäänellä selkeää kohdunulkoista raskautta. Kätilö soitti puolestani päivystykseen, josta sanottiin, ettei sinne kannata tulla, koska mulla ei ole kipuja ja oon yleisesti hyvävointinen. Sain kuitenkin lähetteen lisätutkimuksiin, joten jään vain odottamaan, mitä seuraavaksi tapahtuu.

Tänään on myös koko päivän ollut pientä veristä vuotoa. Sen huomaa pyyhkiessä, ja lisäksi alkkareihin jäi pieni veritahra. Samanlaista siis kun oli silloin 5+ viikolla. Luinkin äsken netistä, että yksi kohdunulkoisen raskauden oire on epäsäännöllinen niukka verinen vuoto. Mitään kipuja mulla ei ole missään vaiheessa ollut.
 
Onneksi olkoon @Voikukkia ! ❤️

Me saatiin valitettavasti huonoja uutisia. ❤️‍🩹 Kätilö nimittäin totesi kohdun olevan tyhjä. Täytyy sanoa, että sitä en osannut odottaa.

Epäilynä on kohdunulkoinen raskaus, mutta kätilö ei kuitenkaan havainnut ultraäänellä selkeää kohdunulkoista raskautta. Kätilö soitti puolestani päivystykseen, josta sanottiin, ettei sinne kannata tulla, koska mulla ei ole kipuja ja oon yleisesti hyvävointinen. Sain kuitenkin lähetteen lisätutkimuksiin, joten jään vain odottamaan, mitä seuraavaksi tapahtuu.

Tänään on myös koko päivän ollut pientä veristä vuotoa. Sen huomaa pyyhkiessä, ja lisäksi alkkareihin jäi pieni veritahra. Samanlaista siis kun oli silloin 5+ viikolla. Luinkin äsken netistä, että yksi kohdunulkoisen raskauden oire on epäsäännöllinen niukka verinen vuoto. Mitään kipuja mulla ei ole missään vaiheessa ollut.
Todella pahoillani 💔💔💔❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹
 
Takaisin
Top