Uniensinilintu
Jostain jotain jo tietävä
@Uniensinilintu onnea!️
Onnea!![]()
Kiitos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Uniensinilintu onnea!️
Onnea!![]()
Ihanaa kun joku muukin innokas menossa heti 6+3Kerro sit miten meni
![]()
Ihana että syke näkyi jo kuitenkinKäytiin tänään varhaisultrassa ja viikkoja ei ollutkaan ihan nii paljon kun aattelin, mutta pieni sydän sykki siellä vahvana6+0-6+2 oli arvio
laskettuaika siirtyis siis n. 10.2 tienoille.
Miten teillä meni? Ja @Syyskukka ?Voi että, tämä pari viikkoa on tuntunut pitkältä ajalta, kun odottanut ultraan pääsyä.Pitäisi tämä päivä jotenkin kestää olla, jännittää!
15.6. / Uniensinilintu / 6+3
17.6. / Grin / 7+0
18.6. / Seralyn / 6+3
18.6 / Suviiii9 / 7+0
18.6. / Savannah / 7+0
18.6. / Minnix 6+5
22.6. / Syyskukka / 7+2
22.6. / Helikeiju / 7+5
22.6./ Voikukkia/ 6+6
23.6. / pupudu / 8+1
24.6 / Ananana / 7+3
25.6. / Jenspaaa / 8+2
25.6. / Kidagakash / 7+5
30.6. / Kumpare / 7+0
1.7. / Suhvelo / 7+3
1.7. / Odottavainen91 / 8+0 (arvio, kierto imetyksen vuoksi epäsäännöllinen)
7.7 / Mami4 / 7+6 (uskoisin että heittää melkeen viikolla taaksepäin)
9.7. / pienitimantti/ 7+1
Todella pahoillaniOnneksi olkoon @Voikukkia !
Me saatiin valitettavasti huonoja uutisia.Kätilö nimittäin totesi kohdun olevan tyhjä. Täytyy sanoa, että sitä en osannut odottaa.
Epäilynä on kohdunulkoinen raskaus, mutta kätilö ei kuitenkaan havainnut ultraäänellä selkeää kohdunulkoista raskautta. Kätilö soitti puolestani päivystykseen, josta sanottiin, ettei sinne kannata tulla, koska mulla ei ole kipuja ja oon yleisesti hyvävointinen. Sain kuitenkin lähetteen lisätutkimuksiin, joten jään vain odottamaan, mitä seuraavaksi tapahtuu.
Tänään on myös koko päivän ollut pientä veristä vuotoa. Sen huomaa pyyhkiessä, ja lisäksi alkkareihin jäi pieni veritahra. Samanlaista siis kun oli silloin 5+ viikolla. Luinkin äsken netistä, että yksi kohdunulkoisen raskauden oire on epäsäännöllinen niukka verinen vuoto. Mitään kipuja mulla ei ole missään vaiheessa ollut.