Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kans klinikka viime raskaudessa löysi ajan vasta 8+6 (oman työmatkan takia viikkoan ennen olevat ajat, jotka olisi sopineet oli täynnä).. oli pakko käydä ennen sitä yksityisellä katsomassa tilanne6.11.2025 / Jolinda / 6+3
14.11.2025 / Seelma / 7+0
18.11.2025 / Jupiter34 / 7+6
Olisin kyl toivonut tätä ultraa edelliselle viikolle jo mut tämä oli se mikä klinikalta saatiin niin ei auta kuin malttaa![]()
Mä yritän syvästi olla menemättä etukäteen, varsinkin kun mulla nyt on kyse vain noin viikosta! Jos olis tullu vasta just tuolle 8+6 nii en kyl tiiä olisko mielenlujuutta ollut riittävästi, mutta nyt yritän ottaa tämän sellaisena henkisenä harjoituksenaMulla kans klinikka viime raskaudessa löysi ajan vasta 8+6 (oman työmatkan takia viikkoan ennen olevat ajat, jotka olisi sopineet oli täynnä).. oli pakko käydä ennen sitä yksityisellä katsomassa tilanne![]()
En ole sieltä päin, mutta varaisin kaunisodotus tai perhearte, jos haluaa mennä hinta edellä.Mitä kautta olette varanneet varhaisultran? Toki paikkakunnallisia eroja varmaan on, että kaikkea ei kaikkialla, mutta itse meinasin varata mutta en tiedä onko esim kaunis odotus hyvä vai olisiko parempi esim aavasta varata?Asun siis Nurmijärvellä, ja täällä missään ei ole mahdollista varata kuin lähimmät paikat ehkä Vantaa ja Helsinki, mieluummin kyllä menisin Vantaalle.
Mä varasin KAKS:ilta :)Mitä kautta olette varanneet varhaisultran? Toki paikkakunnallisia eroja varmaan on, että kaikkea ei kaikkialla, mutta itse meinasin varata mutta en tiedä onko esim kaunis odotus hyvä vai olisiko parempi esim aavasta varata?Asun siis Nurmijärvellä, ja täällä missään ei ole mahdollista varata kuin lähimmät paikat ehkä Vantaa ja Helsinki, mieluummin kyllä menisin Vantaalle.
Itse meen Lietoon varhaisultraan mutta täällä saa myös neuvolan kautta ultran kun viikkoja on vähintään 8.Mitä kautta olette varanneet varhaisultran? Toki paikkakunnallisia eroja varmaan on, että kaikkea ei kaikkialla, mutta itse meinasin varata mutta en tiedä onko esim kaunis odotus hyvä vai olisiko parempi esim aavasta varata?Asun siis Nurmijärvellä, ja täällä missään ei ole mahdollista varata kuin lähimmät paikat ehkä Vantaa ja Helsinki, mieluummin kyllä menisin Vantaalle.
Oletko kysynyt julkiselta puolelta varhaisultran mahdollisuutta sun km-taustan huomioiden?Mitä kautta olette varanneet varhaisultran? Toki paikkakunnallisia eroja varmaan on, että kaikkea ei kaikkialla, mutta itse meinasin varata mutta en tiedä onko esim kaunis odotus hyvä vai olisiko parempi esim aavasta varata?Asun siis Nurmijärvellä, ja täällä missään ei ole mahdollista varata kuin lähimmät paikat ehkä Vantaa ja Helsinki, mieluummin kyllä menisin Vantaalle.
Ei tullut mieleen..Oletko kysynyt julkiselta puolelta varhaisultran mahdollisuutta sun km-taustan huomioiden?