TERVETULOA RiikkaTe!
Meillä on ihan samat viikot+päivät! :D mulla kävi myös niin että eka LA neuvolassa oli 30.09. mutta varhaisultrassa pompsahti melkein kolme viikkoa taaksepäin eli 17.10. :O (tais hoitaja tehä laskuvirheen, LA:n pitäis näillä viikoilla olla juurikin tuo 13.10. niinkuin sinulla. Täytyy huomauttaa asiasta seuraavalla käynnillä..:) Ja muutenkin luulen että tämä hedelmöittyminen on varmasti tapahtunu aiemmin kuin tuo LA antaa odottaa, oireetkin alkoi niin varhain, mutta tarkentunee sitten yleisultrassa reilun kahen viikon päästä.)
Meillä on ihan samat viikot+päivät! :D mulla kävi myös niin että eka LA neuvolassa oli 30.09. mutta varhaisultrassa pompsahti melkein kolme viikkoa taaksepäin eli 17.10. :O (tais hoitaja tehä laskuvirheen, LA:n pitäis näillä viikoilla olla juurikin tuo 13.10. niinkuin sinulla. Täytyy huomauttaa asiasta seuraavalla käynnillä..:) Ja muutenkin luulen että tämä hedelmöittyminen on varmasti tapahtunu aiemmin kuin tuo LA antaa odottaa, oireetkin alkoi niin varhain, mutta tarkentunee sitten yleisultrassa reilun kahen viikon päästä.)
Meikäläinen on uus täällä sivuilla,mutta aattelinpa nyt ekaa kertaa kirjoitella kanssa
Mulla la on 13.10 ja tosiaan ekassa ultrassa kävin Mehiläisessä,kun rupes vaivaa ekan neuvolakerran jäljiltä,ku ei löytänyt sykettä..ni pakkohan se oli mennä kattoo sinne (ja maksaa ittensä kipeex..
) Mutta..sieltähän se öttiäinen löytyi; vähän vajaa 3cm oli ja raskausviikot oli sillon 9+5...Mahtava tunne nähdä pieni siellä
Seuraava asia on kans mietityttänyt: onkos muilla ollut liitoskipuja?Mulla tuntuu,et juilii vähän väliä alavatsaa sekä nivusia...on kyllä 4 kpl:tta aikaisempiakin raskauksia takana,mut en muista noin selkeesti kokeneeni noita kipuja silloin..Tietty sitä tulee itelle välillä sellanen fiilis,et apua...onx joku hullusti?Oonkos mä jo nykyään liian vanha tähän (34v)...mutta..kiva,jos joku kommais ees jotain--sais sitä sielunrauhaa kumppaneilta

kaveritkin sanoo monesti,et joo..etköhän sä muista--ei oo eka lapsi kyseessä,mut hei..se ei vaan mulla ainakaan mee niin: mä oon yhtä ummikkona ku ekaakin odottaessani;aina saa kaivella tietoa netistä milloin mistäkin asiasta
...mutta joo..hei muuten...onx noihin alkuraskauden testeihin tullut jotain muutoksia?Ihmettelin vaan,ku menin ekaa kertaa neuvolaan,ni oli jotain uusia tullut..kaikki näköjään muuttuu..