Varhaisultra

TERVETULOA RiikkaTe! emoticon  Meillä on ihan samat viikot+päivät! :D mulla kävi myös niin että eka LA neuvolassa oli 30.09. mutta varhaisultrassa pompsahti melkein kolme viikkoa taaksepäin eli 17.10. :O (tais hoitaja tehä laskuvirheen, LA:n pitäis näillä viikoilla olla juurikin tuo 13.10. niinkuin sinulla. Täytyy huomauttaa asiasta seuraavalla käynnillä..:) Ja muutenkin luulen että tämä hedelmöittyminen on varmasti tapahtunu aiemmin kuin tuo LA antaa odottaa, oireetkin alkoi niin varhain, mutta tarkentunee sitten yleisultrassa reilun kahen viikon päästä.)
 
Kävinpä varhaisultrassa ja olikin pikkaisen pienempi tyyppi :)
Eli nyt on n. 6+2 eikä 7+0
Hienosti pienenpieni sydän sykki <3
Laskettu aika varmaan 24.10 ??
 
Kävin tänään varhaisultrassa ja myös tyyppi oli hieman pienempi, eli siis 8+3 eikä 9+3.
Pääasia, että kaikki oli hyvin ja löytyi hyvä syke :)
Laskettu aika tulee varmaan muuttumaan 14.10, mutta odottelen seuraavaa ultraa, niin kertovat sieltä jos LA muuttuu.
 
Eikun siis 8+4, pieni kirjoitusvirhe tuli aiempaan viestiin, tosin ei sillä oleellista merkitystä ole.
 
Tänään käytiin varhaisultrassa ja sentin mittainen juttu ruskuaispusseineen näkyi kohdun keskellä!! Tuo oma arvio piti oletettavasti paikkansa, että 7+1 on tänään. Myös sydämen syke näkyi!

Kyllä se alkoi tuntua todellisemmalta. Maksoi 50 euroa ja oli kyllä varsin kohtuullinen summa sille, että esim. tuulimunaraskaus on suljettu pois. Vaikka onkin edelleen keskenmenoriski olemassa, niin ainakin oksentaminen tuntuu nyt vähän mielekkäämmältä, kun on tuo alkion päässyt näkemään :)

Aika uskomatonta, että mun sisällä kasvaa joku!!!
 
Moikka emoticon  Meikäläinen on uus täällä sivuilla,mutta aattelinpa nyt ekaa kertaa kirjoitella kanssa emoticon  Mulla la on 13.10 ja tosiaan ekassa ultrassa kävin Mehiläisessä,kun rupes vaivaa ekan neuvolakerran jäljiltä,ku ei löytänyt sykettä..ni pakkohan se oli mennä kattoo sinne (ja maksaa ittensä kipeex.. emoticon ) Mutta..sieltähän se öttiäinen löytyi; vähän vajaa 3cm oli ja raskausviikot oli sillon 9+5...Mahtava tunne nähdä pieni siellä emoticon   Seuraava asia on kans mietityttänyt: onkos muilla ollut liitoskipuja?Mulla tuntuu,et juilii vähän väliä alavatsaa sekä nivusia...on kyllä 4 kpl:tta aikaisempiakin raskauksia takana,mut en muista noin selkeesti kokeneeni noita kipuja silloin..Tietty sitä tulee itelle välillä sellanen fiilis,et apua...onx joku hullusti?Oonkos mä jo nykyään liian vanha tähän (34v)...mutta..kiva,jos joku kommais ees jotain--sais sitä sielunrauhaa kumppaneilta emoticon      
 
No moikka nijaje, mulla nyt viides tulossa,
mutta kolmatta odottaessa oli sellaset liitoskivut että ei voinu ku "köpötellä" eteenpäin,
olin kyllä todella kipee aika alusta n.kolmannenlta kuulta tonne viidennelle...
sit rupes helpottaa ;)
Muissa raskauksissa ei ole ollut liitoskipuja....

Niin ja ainiin, tervetuloa ja Onnea emoticon
 
YES..kiitos Ginessa vastauksestasi.. emoticon  Tuntuu välillä,et huh...miten sitä voikin unohtaa suunnilleen kaikki vaivat,mitä voikin olla ja mitä kuuluu mihinkin vaiheeseen..kääks.. emoticon  kaveritkin sanoo monesti,et joo..etköhän sä muista--ei oo eka lapsi kyseessä,mut hei..se ei vaan mulla ainakaan mee niin: mä oon yhtä ummikkona ku ekaakin odottaessani;aina saa kaivella tietoa netistä milloin mistäkin asiasta emoticon  ...mutta joo..hei muuten...onx noihin alkuraskauden testeihin tullut jotain muutoksia?Ihmettelin vaan,ku menin ekaa kertaa neuvolaan,ni oli jotain uusia tullut..kaikki näköjään muuttuu.. emoticon

Joo..onnex olkoon myös sulle, Ginessa ja kaikille muillekkin "kohtalotovereille" emoticon
 
Takaisin
Top