Varhaisultra?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nurkkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kävin alkuviikosta yksityisellä varhaisultrassa, kun viikkoja oli noin 7 menkkojen mukaan. Siellä näkyikin sit sykkeet ja ruskuaispussit x 2 :red-heart:

Laskettu aika olis ton ultran mukaan 1.1.2027 :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Eli kaksosraskaudessa synnytys melko varmasti jo joulukuun puolella. Tulin nyt silti tänne tammikuisiin höpöttelemään.

Itse varasin just varhaisultran yksityiselle 8+1 päivälle.

Mun edellisessä raskaudessa tapahtui oletettavasti osittainen keskenmeno viikolla 11, mikä oli tosi traumaattista mulle kaikin puolin. Se oli just viisi päivää ennen ensimmäistä ultraa ja siellä ultrassa sit nähtiin alue, mistä oli poistunut jotain. Mulla edelleen vaivaa mitä se jotain oli... Oliko siellä ollut sisarus esikoiselleni? Oliko siellä ollut sykettä? Oliko se pelkkä neste ja verikertymä?

Joten nyt koetin ajoittaa varhaisultran siten että varmasti näkyisi syke, jos tää raskaus jatkuu. Ja toivottavasti olisi kaikki oikeissa paikoissa eikä mitään ylimääräistä. Mieluiten yksi lapsi, koska pelottaa jos siellä onkin monta ja asiat ei suju. En haluaisi riskiraskautta, jos pystyn sen välttämään, vaikka lapsiluku huiteleekin meillä 3-4:ssä ja vasta yksi tehty.

Takaisin