Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teillä kuitenkin pieni jännitys taustalla viikkojen suhteen osuuko oikeaan arvuuttelu?Ajattelin kans kesäkuun ekalle viikolle varata ultran, sillon mentäs 7+ viikolla kaiketi järjen mukaan, mulla kun ei oo edellisen synnytyksen jälkeen ollu yksiikä menkkoja.Nii nää viikot on arvuuttelua, mutta luulisin ettei paljoa tuosta heitä.
Kannattaa ehdottomasti kysyä neuvolasta lähetettä ultraan koska et tiedä raskauden kestoa varmuudella noiden kuukautisten puuttumisen vuoksiAjattelin kans kesäkuun ekalle viikolle varata ultran, sillon mentäs 7+ viikolla kaiketi järjen mukaan, mulla kun ei oo edellisen synnytyksen jälkeen ollu yksiikä menkkoja.Nii nää viikot on arvuuttelua, mutta luulisin ettei paljoa tuosta heitä.
Täytyypi soitella neuvolaan ja kyselläKannattaa ehdottomasti kysyä neuvolasta lähetettä ultraan koska et tiedä raskauden kestoa varmuudella noiden kuukautisten puuttumisen vuoksiuskoisin että saat sitä kautta tarkistuksen eikä tarvi ite varailla aikaa
Suositteliko neuvola yksityistä?Mä olen miettinyt varhaisultraa, koska mulla on jatkuvaa pientä tiputteluvuotoa 5+ viikoilta asti ja nyt oon 6+3. Kipuja ei oo. Neuvolaan, kun soitin, niin pyysivät seurailemaan vointia ja tarvittaessa varata varhaisultraan ajan. Huolettaa, mutta millä viikoilla sitä sitten uskaltaa varata sitä aikaa.
No joo. Kyllä se neuvola terkka siel sano, et voithan sä soittaa synnärille, mutta että ne ottaisi tosi nihkeesti tällaisissa tilanteissa sisään.Suositteliko neuvola yksityistä?
Mun ymmärtääkseni jatkuvassa tiputtelussa pitäisi saada lähete naistentaudeille tutkittavaksi. Kysyisin eka sitä omalta terveysasemalta.
Joka tapauksessa gynekologit taitaa suositella varhaisultraa vasta 7+0 jälkeen jos oikein ymmärsin, jotta vältetään turhat tutkimukset. Silloin pitäisi näkyä kunnolla alkion syke ja koko. Gyne Paula Tee selittää instassa asiaa. https://www.instagram.com/reel/DV_hNIFCPC-/?igsh=dzN5eXhmYjJkb3c3
Voi kyllä pitää valitettavasti paikkansa. Toi Käypä hoito -ohjeistus on perusterveydenhuoltoon/päivystykseen, sen kautta ohjeen mukaan pitäisi siis saada lähete. Neuvolasta lienee vaikea saada lääkäriä kiinni kirjoittamaan sitä.No joo. Kyllä se neuvola terkka siel sano, et voithan sä soittaa synnärille, mutta että ne ottaisi tosi nihkeesti tällaisissa tilanteissa sisään.![]()